"Ah yine mi, lalice?!" Genç kız yanına yaklaşan sarışına omuz silkip sigarasından bir nefes daha çekti.
Sigarayla karışmış nefesini verirken gözlerini gökyüzüne çevirdi. Bunu fırsat bilen sarışın bitmek üzere olan sigarayı kızın elinden aldı ve yere atıp ayakkabısını tabanıyla söndürdü.
"Ne zaman bunu yapmaktan vazgeçeceksin, rosie?"
Chaeyoung, varlığı yokluğu fark edilmeyen kızın yanına oturup gözlerinin içine bir süre baktı ve
"Hiçbir zaman, lice. Hiçbir zaman anladın mı? Bunu aklına sok, hayatta olduğum sürece asla izin vermeyeceğim."
Bu sözlere karşılık duygu barındırmayan Lalisa'ya göz devirdi Chaeyoung
"Gerçekten senin için bir değerim yok mu, lice?"
Sessizliğini korudu Lalisa. Bir cümle kurmasını bekliyordu Chaeyoung, ama her zaman ki gibi onun yine hayal kırıklığına uğratmıştı Lalisa.
Dolan gözleriyle konuşmaya başladı
"Sessizliğinin altında ben eziliyorum, lice."Ağlamak istemiyordu. Bugün ağlamak istemiyordu, en azından onun yanında ağlamak istemiyordu.
Kafasını başka bir yöne çevirip gözyaşlarını elinin tersiyle sildi.
Burnunu çekip "Yapmadın değil mi bugün?
Lütfen bana yapmadım de"Yine sorusunun cevapsız bıraktı Lalisa.
Bunun verdiği sinirle Chaeyoung genç kızın kolunu kavradı. Sweatshirt'ün kolunu sıyırdı.
Gördüğü şeyle bir hıçkırık koptu dudaklarından. 'Yine yapmıştı, her gün yaptığı gibi, yine kendine zarar vermişti.' diye geçirdi genç kız içinden.
"Bunları yapmaya hakkın yok!" Diye haykırdı.
"Bana bunları yapmaya hakkın yok! Vücuduna verdiğin zararın farkında mısın sen? Bunun sonu yok mu, lice? Yok mu söylesene?!" Avazı çıktığı kadar bağırdı.
Gözlerine baktı Lalisa bir süre, sonra atar damarını gösterip
"Sonu bu, rosie. Sonum bu" cebinden çıkardığı paketten bir dal sigara ağzında yerini aldı. Çakmağıyla sigarayı yakıp nefesler çekmeye başladı sigaradan.
Chaeyoung delirmiş gibi hissediyordu. Onu takmaması, söylediği sözler, kendi vücudunda açtığı yaraları düşündükçe delirmiş gibi hissediyordu.
Canı yanıyordu genç kızın sevdiği kadına yardım edememesi, onun vücuduna verdiği zararı gördükçe tenine mızraklar batıyordu.
Sevdiği kadın gözünün önünde ölüyordu ve o hiçbir şey yapamadığı için kahrolduyordu.
"Bizim sonumuzu sen belirliyorsun, lice. Sen ve yaptığın hareketlerin."
Bitmiş olan sigarasını atar damarının tam üstünde söndürdü genç kız. Bunu tam olarak yanında oturan genç kızın gözlerinin içine bakarak yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cry inside me ; chaelisa
Short Story"Bizim sonumuzu sen belirliyorsun, lice. Sen ve yaptığın hareketlerin." [310722]