Selam millet!
Geçenlerde Embalmer'ın yeni once skini yayınlandı. Bu skin ne yazık ki sadece echo ile alınabiliyor. Identity V'nin son günlerde sadece echo ile alınabilen skinleri getirmesi çok sinir bozucu. Ayrıca üzülerek söylemek istiyorum ki deduction star skinlerini de yakın zamanda göremeyeceğiz. Emin olmadığım bir kaynaktan aldığım bilgiye göre seneye ocak ayında falan anca gelirmiş deduction star skinleri. Hala yeterli fragmenta sahip olmayan oyuncular için fırsat.Gel gelelim Aesop'un skin analizine. Dürüst olacağım çok tatlı bir skin. İçimde bir yerde annelik iç güdülerim ağır basıyor. Kucağıma basıp yavrum diye sevesim geliyor o kadar masum görünüyor ki. Ancak oyunda bu kadar tatlı durur mu emin değilim. Şahsen biraz basit bir tasarımı olduğunu ve yeterince özenilmediğini de düşünüyorum. Saç rengini bile değiştirmemeleri Aesop'u olduğu gibi yansıttıklarını gösterir. Hatta kullanıcılardan birinin yorumuna göre Aesop'un maske takma sebebi o yüzündeki yarayı gizlemek istemesiymiş. Tabi bu bir teori.
Yeni sezon yaklaşıyor. Eylül ayında yeni sezona geçeceğimizi öğrendim peki yeni neler gelecek?
Logic path skinini yeni sezonda Helena yani The Mind's Eyes karakteri alacakmış. Nasıl bir skin olacağını merak ediyorum. Zar biriktirmeye başlasak iyi olacak.
(Not: bu bilgi kullanıcılar tarafından gizli gizli öğrenilmiştir. Resmi kaynakta paylaşılmadığı için kesinliği kanıtlanmamıştır.)Yeni sezonda gelecek bir diğer güzel haber ise Composer isimli survivorın gelmesi. Tabi ona güzel bir s skin yanında iki karaktere de a skin gelecek.
Tam emin olmadığım bir teorim daha var. Yeni sezonda bir hunter pet daha gelebilir. Bu pet Nightmare olabilir.
Identity V resmi instagram sayfasında önceden 4th anniversary kutlaması için paylaşılan bu posterde skinler, petler, karakterler zaten oyunda olan şeyler kullanıldı. Ancak Nightmare Peti daha önce oyuna gelmemesine rağmen posterde gösterildi. Identity burada acaba burada bize gelecek yeni mini hunterı mı gösterdi? Şüpheli ama bakalım ne olacak~
Şimdilik bu kadar idv severler sonraki gelişmelerde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Identity V / Facts (Türkçe)
Non-FictionIdentity hakkında yeni güncel olaylar, tahminler ve görüşler için doğru yer! 🔖