1

311 18 1
                                    

Oh, öncelikle ben Chris.Avustralya'da  doğup büyüdüm ve şimdi 17.5 yaşındayım.Türkçem pek iyi sayılmaz ama azıcık ta olsa konuşabiliyorum.
Evet gelelim şu konuya..annem ve babamın neden boşandığını sorarsanız,annem sürekli kavga çıkartır ve evi terkeder giderdi.Ama aslında işin aslı şuymuş annem 2 sene boyunca babamı, babamın en yakın arkadaşıyla aldatıyormuş.Annemden asla böyle birşey beklemezdim herzaman güler yüzlü,ve sevecen birisi olmuştur bana göre..
Neyse şimdi onu boşverelimde şuan babamla Türkiye'ye taşındık ve taşındığımızın 4.günü bugün!! çok mutluyum ilk defa Türkiye'ye geldik yani ben geldim.

"Hey,ne düşünüyorsun öyle kara kara Chris?"

"Oh, hiç birşey düşünmemek yani."

"Galiba bir dil kursuna yazdırmalıyız seni bücür."

"Bücür değil!"

"169 boyun Chris."

"Tamam bücür ben ozaman."

"Üzüldün mü bebeğim sen~"

"No,yani hayır."

Babam Türkiye'ye geldiğimizden beridir kendi dilimi konuşmayı yasaklamıştı çünkü böyle daha kolay öğreniyormuşum öyle diyor..

"Arkadaşıma gideceğim sende gelmek ister misin?senin yaşlarında birde oğlu var arkadaş olursunuz belki,hm?"

"Evet,olur."

"Arkadaş edineceğin için sevinmedin galiba?"

"Hayır,sevindim."

"Peki, üstünü değiştir ve in aşağı kahvaltı yapacağız."

Babamı kafamla onayladıktan sonra o odamdan çıkmış ve alt kata inmişti ben ise hala düşünüyordum.'Acaba beni dışlarlar mı?'
Böyle düşünmemim sebebi diğer insanlar.. Avustralya'da yaşarken sürekli zorbalığa uğrardım.Ne kadar kötü olduğu hakkında bir fikriniz yok.
Eve her gittiğimde annem tarafından azarlanırdım birde sürekli.Nedeni ise kendimi düzgünce koruyamıyor oluşumdu.Ne vardı düzgünce koruyamıyorsam? tek tek de saldırmıyorlardı hem küçücük bir şeyim nasıl gücüm yetsin dev kadar çocuklara.
Aşağıdan gelen babamın sesi ile kendime gelmiş ve aşağı inmiştim...

YABANCI ÇOCUK | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin