O chema Irina...

787 10 6
                                    

Ma trezesc frumos de dimineata,in vizita la noi era o matusa,sora de-a lu' tata.Se pregatea de plecare deja.

-Flo,n-ai mai fost de mult timp la noi,la tara,de cand erai mic.Si-asa esti liber 2 zile,nu lucrezi ,hai pe la noi ca e frumos.

-Hai matusa.

Ma indrept cu matusa spre gara.Ajungem,imi iau o sticluta de coniac si urcam in tren.Beau coniacul pe tren si m-a si luat ameteala si tot odata si somnul.Am adormit.La un moment dat aud galagie.Era matusa.

-Vaai,asta e statia,trebuie sa coboram repede ca trenu sta un minut in statie.

-Acu zici nebunoo?!Ce-ai pazit pana acu?

Dam sa coboram si in usa ditamai omu mancati-as,ma speriasem de el ca am vazut ca vine la mine.O aud insa pe matusa'e Dorel'.Mi-am dat seama imediat dupa nume,era varul meu,fiul matusamii pe care nu-l mai vazusem de cand eram copil.Coboara ei si cand sa cobor si eu trenu deja se pusese in miscare,dai si sari din tren.Ma ia ala in brate,pana mea 'ba sunt varatu,de cand nu te-am mai vazut'.La un moment dat ,pe peronul celalalt o vad pe una buna rau,blonda,tate frumoase.Vine si ea si se baga in seama.Ma pupa,alea alea...Irina,sora lui Dorel.Cum pana mea ,tu asa buna ai iesit din aceeasi vulva cu boul asta...bivolu asta.Vaaii de capu meu,asa bunaciune si e varamea?Ca dracu!Dar de ce nu o stiam.De fapt matusamea s-a recasatorit si l-a luat pe actualu sot cu Irina cu tot.Deci Irinuca e verisoara vitrega cu mine cum s-ar spune.Boon...Mergem noi frumos la masina,un Aro din ala de teren.Conducea Dorel al meu prin gropile alea ziceai ca merge pe autostrada.Am dat cu capu de plafon,matusa in fata isi pusese centura sa nu zboare.Era obisnuita.In spate cu mine era Irina,sarea si ea si tatele ei.'Doamneee...asta-i varamea,se joaca Satan cu mine'.

Ajungem acasa,o femeie mare si aia,era o alta matusa de-a mea,rosie in obraji,ziceai ca e Shrek,dimineata in loc de cafea,servea palinca.Dorel mandru ma intreaba...

-Ti-a placut varule?

-Daa.Enorm. Da nu stia ca am numai cucuie in cap.

Ne-am facut comozi.Mi-au aratat camaruta mea unde o sa stau.M-am bagat in pat ca afara era cald,iar eu cand e cald dorm in boxeri doar si cand sunt beat in .... ma rog,nu mai conteaza.La un moment dat ,dupa ce atipisem un pic,bate cineva la usa.Ma imbrac repede si cand colo,o vad pe Irina.

-Buna Flo,avem piscina in spatele casei si vreau sa ma bronzez si eu,vreau sa ma dai si pe mine cu ulei te rog ca nu are cine.

-Daa,cum sa nu.

Si handicapat in scaun cu rotile daca eram tot ma duceam.Se pune ea pe sezlong,o dau cu ulei asa mai timid.Off ce-mi placea.Dupa putin timp Irina zise:

-Da-ma si pe cur ca vreau sa ma bronzez frumos!

Doamne cand am auzit vorbele astea,la cat eram eu de incins,am zis ca erup,ca un vulcan,daca ma intelegi.Apoi incepe sa-si dea jos sutienu insa statea cu fata in jos,fara sa-i vad sanii,oricum spatele era de vis,cu niste bikini din aia minusculi.'Baaa e Satan pe aici si se joaca cu mine.Fac incest din ala.Satan ai 1-0 coaie,lasa-ma in pace acu.Ai castigat!Iesi afara !

Deci nu mai rezistam tentatiei,era prea mare.Eram prea incins,mai ales ca nu era verisora dreapta cu mine,trebuia sa fac ceva.

La un moment dat se aude Dorel.Ba venea cu o viteza,vai de pana mea,am zis ca ma omoara.Ba cat era el de mare,ziceai ca e la raliu,asa fugea.M-am speriat,am zis ca mi-o fur.Vine si sare in piscina,avea un bax de bere,il arunca pe jos si cica 'bombaaaa'.A sarit toata apa din piscina.Am rasuflat usurat.Intr-un fel eram bucuros ca a venit cu ceva racoritor,cu bere,iti dai seama ce sete aveam.In alt fel imi parea rau ca mi-a stricat combinatia.Va pa !!! :*

Am descoperit ca am o verisoara bunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum