CONFESSION?

3 0 0
                                    

hahh , sebelum Lana smbung lana rasa nak bagi nama la kat si y/n ni. Sbb macam tak best pulak guna y/n , biar padan muka korang tak boleh imagine jadi y/n HAHAHA jk² , rasanya nama lyria Kim sesuai tak? Eh cerita lana buat apa tanya korang ehe tak de la gurau je , btw tu nama English dia tau nama korea dia pulak Kim Aera , hopefully cerita lana ni best and tak cringe la 🥲 enjoy la baca ye ! Banyak lagi chapter nak kena tulis ni hehe . Okay back to the story...

𝙀𝙧𝙞𝙘 𝙢𝙚𝙢𝙗𝙖𝙬𝙖 𝙡𝙮𝙧𝙞𝙖 𝙠𝙚 𝙧𝙚𝙨𝙩𝙖𝙪𝙧𝙖𝙣𝙩 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙖𝙩 𝙢𝙚𝙬𝙖𝙝 , 𝙡𝙮𝙧𝙞𝙖 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙠𝙖 𝙠𝙖𝙣 𝙚𝙧𝙞𝙘 𝙢𝙖𝙝𝙪 𝙢𝙚𝙢𝙗𝙖𝙬𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙥𝙚𝙧𝙜𝙞 𝙢𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙙𝙞 𝙢𝙖𝙣𝙖2 𝙜𝙚𝙧𝙖𝙞 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙧𝙙𝙚𝙠𝙖𝙩𝙖𝙣 , 𝙩𝙚𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙠𝙖𝙖𝙣 𝙣𝙮𝙖 𝙞𝙩𝙪 𝙨𝙖𝙡𝙖𝙝 . 𝘼𝙙𝙖𝙠𝙖𝙝 𝙞𝙣𝙞 𝙙𝙖𝙩𝙚? 𝘼𝙩𝙖𝙪 𝙝𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙠𝙚𝙡𝙪𝙖𝙧 𝙢𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙗𝙚𝙧𝙨𝙖𝙢𝙖 𝙨𝙖𝙝𝙖𝙟𝙖 ? 𝙉𝙖𝙨𝙞𝙗 𝙗𝙖𝙞𝙠 𝙡𝙖 𝙡𝙮𝙧𝙞𝙖 𝙢𝙚𝙢𝙖𝙠𝙖𝙞 𝙙𝙧𝙚𝙨𝙨 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙘𝙖𝙣𝙩𝙞𝙠 , 𝙩𝙞𝙙𝙖𝙠 𝙡𝙖𝙝 𝙙𝙞𝙖 𝙨𝙚𝙜𝙖𝙣 𝙢𝙖𝙝𝙪 𝙢𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙙𝙞𝙨𝙖𝙣𝙖

" 𝑒ℎ 𝑎𝑤𝑎𝑘 𝑡𝑎𝑘 𝑐𝑘𝑝 𝑝𝑢𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑘𝑎𝑡 𝑟𝑒𝑠𝑡𝑎𝑢𝑟𝑎𝑛𝑡 , 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑖𝑛𝑔𝑎𝑡 𝑛𝑎𝑘 𝑏𝑤𝑘 𝑝𝑒𝑟𝑔𝑖 𝑚𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑘𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑛𝑎2 𝑔𝑒𝑟𝑎𝑖 𝑗𝑒 . 𝑁𝑎𝑠𝑖𝑏 𝑏𝑎𝑖𝑘 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑝𝑘𝑎𝑖 𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠 𝑛𝑖 𝑡𝑎𝑢 . " kata lyria kepada eric

" 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑠𝑎𝑗𝑎 𝑛𝑎𝑘 𝑠𝑢𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑛 𝑎𝑤𝑎𝑘 , 𝑎𝑤𝑎𝑘 𝑡𝑎𝑘 𝑚𝑎𝑟𝑎ℎ 𝑘𝑎𝑛 ? 𝐽𝑛𝑔𝑛 𝑟𝑖𝑠𝑎𝑢 𝑙𝑦𝑟𝑖𝑎 𝑎𝑤𝑎𝑘 𝑝𝑘𝑎𝑖 𝑎𝑝𝑎 𝑝𝑢𝑛 𝑚𝑎𝑠𝑖ℎ 𝑐𝑎𝑛𝑡𝑖𝑘 𝑑𝑖𝑚𝑎𝑡𝑎 𝑠𝑎𝑦𝑎 " eric memuji lyria sambil tersenyum , kemudian dia tersedar yang ayat itu sudah terkeluar dari mulutnya , dia sangkakan dia memuji lyria didalam hati . Muka nya tiba² merah . Bukan hanya Eric , muka lyria pun tiba² memerah kerana dipuji oleh crushnya sendiri .

Keadaan menjadi awkward seketika . Kemudian lyria menegur eric

" 𝑒𝑟𝑚 𝑎𝑤𝑎𝑘 , 𝑠𝑚𝑝𝑎𝑖 𝑏𝑖𝑙𝑎 𝑛𝑎𝑘 𝑑𝑢𝑑𝑢𝑘 𝑑𝑎𝑙𝑎𝑚 𝑘𝑒𝑟𝑒𝑡𝑎 𝑛𝑖 ? 𝐽𝑜𝑚 𝑙𝑎 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑑𝑎ℎ 𝑙𝑎𝑝𝑎𝑟 "

Eric pun membalas

" 𝑒ℎ ℎ𝑎𝑎ℎ 𝑙𝑎 , 𝑜𝑘𝑎𝑦 𝑗𝑜𝑚 𝑡𝑎𝑝𝑖𝑖 𝑠𝑒𝑏𝑒𝑙𝑢𝑚 𝑡𝑢 𝑎𝑤𝑎𝑘 𝑘𝑒𝑛𝑎 𝑡𝑢𝑡𝑢𝑝 𝑚𝑎𝑡𝑎 𝑑𝑢𝑙𝑢 𝑡𝑎𝑢 , 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑎𝑑𝑎 𝑠𝑢𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒. "

" 𝑒ℎ 𝑠𝑢𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒 𝑙𝑎𝑔𝑖? 𝑀𝑎𝑐𝑎𝑚2 𝑙𝑎 𝑎𝑤𝑎𝑘 𝑛𝑖 *lyria ketawa*  (makin lama makin sweet kau ye eric)

" ℎ𝑒ℎ𝑒 𝑡𝑢𝑡𝑢𝑝 𝑚𝑎𝑡𝑎 𝑡𝑎𝑢 . 𝐽𝑛𝑔𝑛 𝑐𝑢𝑏𝑎2 𝑛𝑔𝑖𝑛𝑡𝑎𝑖 𝑒ℎℎ " eric melarang lyria

" 𝑦𝑒 𝑙𝑎 𝑒𝑟𝑖𝑐 "

" 𝑜𝑘𝑎𝑦 ℎ𝑎𝑡𝑖2 𝑙𝑎𝑔𝑖 𝑠𝑖𝑘𝑖𝑡 𝑗𝑒 𝑑𝑎ℎ 𝑛𝑎𝑘 𝑠𝑚𝑝𝑎𝑖 , 𝑠𝑎𝑏𝑎𝑟 𝑡𝑎𝑢 "

" 𝑐𝑒𝑝𝑎𝑡 𝑙𝑎 𝑒𝑟𝑖𝑐 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑙𝑎𝑝𝑎𝑟 𝑛𝑖𝑖 " lyria mengeluh lapar

" 𝑘𝑒𝑗𝑎𝑝𝑝 , 𝑜𝑘𝑎𝑦 𝑑𝑎ℎ 𝑠𝑚𝑝𝑎𝑖 ! 𝐸ℎℎ 𝑡𝑎𝑝𝑖 𝑗𝑛𝑔𝑛 𝑏𝑢𝑘𝑎𝑘 𝑑𝑢𝑙𝑢 , 𝑏𝑖𝑎𝑟 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑘𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑜𝑘𝑎𝑦 . 𝑇𝐴𝐷𝐴 !! "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 05, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~𝑀𝑦 𝐶𝑢𝑡𝑒 𝐵𝑢𝑡 𝑂𝑣𝑒𝑟 𝑃𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡𝑖𝑣𝑒 𝐻𝑢𝑠𝑏𝑎𝑛𝑑~Where stories live. Discover now