Cdo gje filloj aty..

11 0 0
                                    

Isha vetem 17 vjece e gjysem, kisha 1 jave qe kisha filluar pune ne nje fasoneri kepucesh dhe po atje ishte nje makth i vertete. Lodhje,zhurme, thashetheme dhe makina qepese qe prisheshin cdo ore. Ndoshta i prishja ngaqe sdija te qepja akoma mire.
Si cdo dite u ngrita ne 6 te mengjesit behem gati dhe nisem per ne pune. Nne fakt kisha filluar te zija miqesi me disa nga vajzat e reja dhe ajo ishte e vetmja gje e mire qe ai vend kishte. Ulem te makina ime dhe filloj te qep dhe ndodhi ajo qe prisja te ndodhte: u prish nuk qepte me. I them kontrollores qe dua mekanik dhe ajo per pak minuta vjen me nje djal te ri duke qeshur.
"Te kjo makina e tegelit te zbukurimit"-i tha ajo
Ngrej koken dhe pash dy sy qe me ishin ngulur. Zemra filloi te rrihte fort , te dridhesha dhe fryma te me shpejtohej.
Papritur degjoj qe me flet dhe me shkeput nga gjendja emocionale qe isha.
"Ti je e re?"-thote ai
"Po" - ju pergjigja shkurt edhe pse ne realitet mua sme mbyllet nje sekond goja.
"Dhe cfare ka makina" -vazhdoi ai
"Kam thyer gersher me duket, jo se dua po nje jave kam ketu " - duke u munduar te justifikohesha
"Qetesohu dhe ngrihu se te ulem une ta shikoj ca ka" - mu pergjigj
Ne ato 2 sek shkembim i degjova eren e trupit dhe nga sikleti iki me vrap nga nje shoqe.
"Krist, me ndihmo kam shume nga frike nga ai mekaniku i ri" -i thashe me nje fryme
Ajo qeshte me te madhe dhe se kuptoja pse dhe me acaronte njekohesisht
" ca thua moj ai esht vellai im Anxhelo qe kam pasur ne burg dje doli dhe direkt ne pune e shikon sa puntor e kam"
" me faal Krist "
"Ti e reja hajde provoje makinen" - degjova nje ze dhe kur kthej koken shikoj ate djalin me muskuj me sy te zinj dhe me syze duke me levizur gishtin.
Iki dhe prape ajo e dridhura me kaplon trupin. Se kuptoja pse e kisha frike. Provova makinen dhe cdo gje ne rregull
"Falemnderit Anxhelo" - i thashe
"Ta tha Kristi emrin tim" - me tha e me shkeli syun.
Duke qepur mendja me rrinte te ky mekaniku. Pse mund te kishte hyre ne burg mendoja. Per hajdut ,per perdhunim , per vrasje?? Apo per drog? Me drog po merren te gjithe sot ca te keqe. Cdo mendim qe kisha hidhte tjetrin posht. Pse po e mendoja kaq shume njeher?? Nje njeri qe e kisha frike kur me afrohej.

*ANXHELO*

Ishte dita ime e pare e punes pas 1 viti e gjys burg ,makth qe kisha kaluar. Edhe pse lodhesha shume e doja punen qe beia. E kisha te trasheguar nga babi. Iki ne pune takoj shefat dhe papritur me therret nje kontrollore per te rregulluar nje makine. Gjate rruges per atje ajo po me thonte se sa do donte te futej nja 1 muaj brenda dhe do i binin veshet qetesi. E une po qeshja dhe me thote vendin e makines. Pashe nje vajze me floket kafe qe po i binte makines ne grushta. I shikoj syte dhe mendoj sa i ngjas te vetmes vajze qe kam dashur ne jete. Ajo shtangu per vete me siguri i futa friken. U ula per te rregulluar makinen dhe zeri i asaj me tundonte. Mora vesh qe ishte e puntore e re dhe kishte 1 jave qe punonte aty. Ajo iken te motra ime. Kristi nuk esht njeri qe ze shoqeri shpejt po me te ren kishte zen. Ca ka te vecant ajo qe neve na terheq?
Kur makinen e rregullova i thirra dhe e pash qe syte e saj kishin nje flake,nje zjarr, nje shkelqim qe si kisha par kurre me pare. Ajo vjen dhe me falenderon dhe me thote emrin. Asnjeher sme ishte dukur emri kaq i bukur deri kur e tha ajo. Po prit si e kishte emrin?? Mendja me rrinte te zeri e syte e saj. Ne oborrin e punes kur po dilnim e pashe me nje vajze te shkurter qe po bente muhabet. E pash nga trupi dhe forma e vitheve te saj me cmendi. Ne makine me hipen Denisa. E fejuara po e fejuara dhe une aty u kujtova per her te pare qe kam nje te fejuar qe ma kishin ngecur te shpise.
" Se duroj dot ate Ajsin" - foli ajo
"Ke?" -i thashe
"Ajo e reja qe erdhe ti i rregullove makinen. Vetem i prish makinat dhe me e forta i ka hyre te gjithve ne zemer edhe Kristit e beson dot??"
Ajsi.. Ajsi mendoja me veten. Se ca po fliste Denisa se kisha mendjen po mendoja vetem Ajsin.

Rregulla te ThyeraWhere stories live. Discover now