Můj život byl jiný , žádná pravidla , žádný Klaus a to bylo asi to nejlepší .Když jsem se přestěhovala daleko od New Orleans , daleko od Klause a rodiny Mikaelson , mohla jsem začít od začátku , sama .
Už je to deset let , deset let co jsi žiju život podle sebe , mám práci i když bych nemusela , normální život i když někdy se schopnosti hybrida vážně hodí .
Od doby co jsem odešla jsem o prvotních neslyšela , jako by neexistoval žádný Klaus, žádná rodina Mikaelson ." Nakoupil jsi všechno na tu večerní párty nebo jak tomu říkáte ?"
Zeptala jsem se Alexe , Alex byl můj přítel . Nemyslím přítel jako přítel ,ale asi to byl momentálně můj nejlepší kamarád .
" Ano nakoupil, stihl jsem to ještě večer když jsi byla pryč , v kolik jsi se vlastně vrátila ?"
Nevěděl kdo jsem , nevěděl to tady nikdo . Chtěla jsem aby mně znali prostě jako Juliet , žádný hybrid , moje minulost byla za mnou a já žila normálně .
" No kde asi v práci "Usmála jsem se a dala jsem kytky do vazy , on kývl hlavou a nalíval alkohol do velkého džbánu co měl na stole.
" Juliet ?"
Otočila jsem se a Alex a váza s tou kytku mi spadla na zem . " Sakra "Alex se zasmál a zavrtěl hlavou , dřepla jsem si a začala jsem sbírat ty střepy ." Au " Řízla jsem do ukazováčku , rychle jsem si ho strčila do pusy a Alex šel pro náplast , jak mu zas budu vysvětlovat že to nic není a rána je pryč .......Klaus .......
Seděli jsme v baru já, Elijah , Rebekah a Camille . Nalil jsem si další skleničku Whisky a napil jsem se .
" Město je v klidu po tak dlouho době je to neskutečné "
Řekla Rebekah , kývl jsem hlavou a napil jsem se té Whisky . ELIJAH koukl ke dveřím a přišla za nim Hayley , usmál jsem se a Rebekah mávla na Marcela který přišel hned po Hayley .Když jsme s Camille odešli domů , myslím tím ke mně domů .
Byl jsem moc unavený na to abych sní něco měl , hlavně sex s Camille byl , no jak to popsat nic extra .
Měl jsem plno žen ale žádná nikdy nebyla jako Juliet i po těch deseti letech jsem si na ni čas od času vzpomněl a vlastně jsem ani nevěděl proč . Ona byla přece moje noční můra , ona byla ta co mně mohla zabit , byla semnou spjatá .
Nikdy nebyla práva já jsem to věděl ale dávala mi to co žádná žena , nebo jsem si to prostě vzal .Šel jsem do knihovny a nalil jsem si víno , došel za mnou Elijah a já jsem se napil vína .
" Nějaké nové zprávy o Mikaelovi ? " Zeptal jsem se , Elijah zavrtěl hlavou že ne , Mikael taky pryč . Žádné starosti , to je co jsem chtěl ne .
Napil jsem se opět vína a cukl jsem prstem , Elijah se na mně rychle podíval a chytl mně za zápěstí .
" Pořezal jsi se ?"Koukal se na krev která mi tekla po ukazováčku ." Ne , mám v ruce jen tu skleničku " Elijah přimouřil oči a já pustil tu skleničku a ta se na zemi rozbila , nadechl jsem se a Koukal jsem se na tu krev která mi tekla po prstě ." Juliet " Vydechl jsem její jméno , Elijah se na mně podíval a neřekl ani slovo . Opět jsem cítil ten divný pocit který jsem dlouho necítil , celých deset let . Přišel nával vzteku a najednou nával uspokojení bych řekl , možná i radosti . Když jsem sledoval tu krev jak mi teče po prstě věděl jsem že moje diva žije .
ČTEŠ
Uvězněná - 2
Fanfiction⚠️Pokračování příběhu Uvězněná ⚠️ " Když mi dala ten lektvar myslela jsem že je to konec , už nechci dělat věci které chceš ty !!" Juliet opustila New Orleans aby mohla žít normální život který ji Klaus odpíral . Když dostala lektvar který ji zbavi...