Otevřeli se dveře od té místnosti a konečně se ke mně dostalo kousek světla ." Už jsi se poučila "
Byl to Klaus , otočila jsem hlavu na druhou stranu , cítila jsem jak mi pomohl vstát a vedl mně nahoru na nádvoří . Když mně pustil já spadla na zem a zasmála jsem se , on se na mně koukal zmateně a já sama nevěděla čemu se směju .
" Vstaň Juliet ! "Zvýšil na mně hlas " Nemusím tě poslouchat , nezabiješ mně a bolest kterou mi uděláš mně jen víc utvrdí k tomu tě nenávidět "
Ležela jsem na zemi a koukala jsem se na nebe byla noc a měsíc byl na nebi , musel být úplněk .
Došla ke mně Hayley a zadívala se mi do oči ." Vypla si emoce "Rychle se podívala na Klause , Klaus ke mně přiběhl chytl mně za bradu a otočil můj obličej k jeho . Usmála jsem se a pozvedla jsem obočí ." Cos čekal " Řekla jsem potichu , pomohl mi posadit se ." Okamžitě si musíš zapnout lidskost !!"
" Bojíš se že z moji vyplou lidskosti skončíš co "
Zasmála jsem se mu , on mně rychle postavil a já jsem se koukla na Hayley ." Tebe dostanu jako první "
Hayley neřekla ani slovo a Klaus mně vedl nahoru do pokoje " A ty umřeš semnou , neboj "Pousmála jsem se , on mně dovedl do pokoje a pustil mně já spadla na zem a začala jsem se smát , měl strach samotný Klus Mikaelson měl strach .........Klaus .......
Nikdy předtím si emoce nevypla a mohla tohle bylo jiné , vzal jsem ji a dovedl jsem ji do koupelny . Posadil jsem ji na vanu a Juliet vypadala že je mimo . Chytl jsem ji za bradu a koukl jsem ji do obličeje , najednou jsem ucítil šílenou bolest mezi žebry . Juliet si mně k sobě přitáhla a vyndala sponu co mi bodla mezi žebra , zakousla se mi do krku a já jsem slyšel jak se ji začali lámat kosti v těle , pustila mně a já jsem spadl na zem . Neproměnila se a zakousla se do mně znova , jistě nemohla cítit bolest co já když se proměňovala a pak opět ve mžiku nabrala svou lidskou stránku ani nevím kolikrát tohle udělala , já ležel na zemi a nemohl jsem se pohnout , ona se na mně dívala a otřela si pusu . " Hm koho pak zabiju jako první , Hayley , Marcela a nebo Camille . Já jsem nebyla ta co lhala a i tak jsi mně opět pošlapal . Z bohem Klausi "
Začala se opět proměňovat a zlomila mi vaz ...........Juliet .......
Když jsem se mu zlomila vaz opět jsem nabrala svojí lidskou stránku , překročila jsem ho a utřela jsem ze sebe jeho krev . Převlékla jsem se a jako první bude jeho Camille aby zažil tu bolest co já , pak Marcel a nakonec Hayley . Když najdu Mikaela zbaví mně tohohle pouta zabije mně a tím i jeho . Já neměla co bych ztratila , osvobodí mně od Klause a budu konečně volná .
.......Klaus ......
Když jsem se probudil Juliet už v pokoji nebyla , rychle jsem vstal a šel jsem dolu . Nebyla ani v domě , vyběhl jsem ven a slyšel jsem křik na náměstí .
Když jsem tam doběhl viděl jsem Camille jak sedí na lavičce a kolem ni bylo plno lidi ." Camille !!"
Rychle jsem k ní běžel ale ona se ani nepohla , lidé co tam stali se na mně dívali ." Camille ?"
Obešel jsem lavičku a ona seděla a její hrdlo bylo rozpárané , udělala co řekla zbavila se Camille . Neudělala to aby se najedla ale aby se pomstila ..
ČTEŠ
Uvězněná - 2
Fanfiction⚠️Pokračování příběhu Uvězněná ⚠️ " Když mi dala ten lektvar myslela jsem že je to konec , už nechci dělat věci které chceš ty !!" Juliet opustila New Orleans aby mohla žít normální život který ji Klaus odpíral . Když dostala lektvar který ji zbavi...