Rozdział 1 Poznanie się Mike i Laury

7 1 2
                                    

Hej mamo wychodzę. Dobrze uważaj na siebie. Okej pa. Pa. Laura idzie do parku, często jedzie tam na desce. Jednak tego dnia było inaczej. O jej przepraszam . Nic się nie stało to moja winna powinienem być bardziej ostrożny. Nie No to nie twoja wina nic się nie stało. Pomóc ci? Yy nie dzięki. Mimo to chłopak ci pomaga wstać. A w ogóle jak masz na imię? Jestem Mike Wheeler miło mi. Mi też Laura Taylor. O jakie piękne imię. Dzięki. A długo już mieszkasz w Hawkins? No już dosyć długo , ponad 2 lata. A gdzie wcześniej mieszkałaś? W la. Moi rodzice się rozstali i tak wyszło. A to bardzo mi przykro. Mój tata często krzyczał na mamę, więc nie zależało mi jakoś bardzo na ich związku. Przykro mi ze takie coś przeżyłaś. Tak ale to już przeszłość. Ale nadal. Dobrze ,mm możemy temat? Jasne jeśli tylko chcesz . Okej.
Hej a dała byś się namówić na spotkanie tutaj w parku jutro? Może gdzieś dalej pójdziemy? Okej nie ma problemu, a podasz mi swój numer? Jasne (Mike podał ci swój numer) dobra to do zobaczenia jutro. Do zobaczenia. Hej mamo wróciłam. Hej i jak tam? Dobrze. A to fajnie. A mam pytanie. Tak, jakie? Mogę jutro też iść do parku i może pójdę gdzieś dalej? Jasne nie ma problemu, a z kim idziesz? Z kolegą. No dobrze ale nie zrób nic głupiego. No jasne. Następnego dnia wstajesz, patrzysz w telefon i widzisz wiadomość od Mike:to o której możesz wyjść? Odpisujesz:tak o 13:05? Mike odpowiada:jasne nie ma problemu to do zobaczenia. Ty:do zobaczenia. Wstajesz i idziesz do toalety (ogarniasz się itp) idziesz na śniadanie. O hej kochanie wstałaś? Tak. jesz śniadanie. Mamo wychodzę. Dobrze do zobaczenia.

True love Laura & Mike WheelerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz