Part 3: Egy malaccal shippelnek?

19 0 0
                                    

~time skip~


Már egy hónapja hogy itt vagyok. Jóban lettem: Karlal, Sappel, BigQval, Child-del, Na meg persze Technoval aki a legjobb barátommá vált. Most éppen egy ylyl( You Laugh You Lose) Streamet tervezek.

- KI JÖN YLYL STREAMBE VELEM??-Tettem fel a kérdést. Sajnos egy ember ért rá csak úgyhogy elkeztük.

- Sziasztok! Köszöntelek titeket ebben a csodás streamben! Ma ahogy ígértem egy YLYL Stream lesz!. De ez egy úgymond "különleges" Streamecske lesz Mivel, ebben az élőben itt van velünk A híres Georgenotfound. Köszönj Gogs.

- Sziasztok!

Már egy jó ideje ment az élőamikor bejött egy DNF edit. George fülig vörösödött.

- BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!- röhögtem ki és ittam. Ám ekkor beküldtek( író: asszem ez úgy működik hogy a chat küldhet bármilyen videót és azon nem szabad röhögni) egy Tecmily (Te azaz Emily És techno) Editet. Kiköptem a vizet egyenesen Gogyra.

- NAAAA!!! EZ MOST MIRE VOLT JÓ BAZDMEG?!?!?!?!?!?!?!?44?!?!?!?!?!??!?!?!?44???

- JÓ NA! NE HARAGUDJ! Megnézem ki küldte.

ránézek arra hogy ki küldte: Tommyinnit.- Mindjárt jövök chat! Van egy kis elintéznivalóm- mosolyogtam a kamerába, amitől Tommy valószínű megijedt mert hallottam ahogy becsapja a gardróbja ajtaját. Áttrappoltam Toms (így becézem) szobályába

- THOMATHY SIMONS! HOGY MERÉSZELED?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!! TUDOD JÓL MI A HELYZET!!!! ERRE MIT CSINÁLSZ?!?!?!?!!?!??!?!! HÁT PERSZE HOGY KÜLDESZ EGY ILYEN VIDEÓT!-Benyitottam a gardróbba ahol az az idióta volt, majd megvertem(Írói. Megj.: Csak tommynak mondtad el, még a bátyjádnak se, hogy tetszik techno). Visszamentem a szobába, Véres ököllel.

- Emily! Mi az istent csináltál? Miért véres az öklöd?

- Ja ez! Semmit csak megvertem Tommyt.

Csak te![tecnoblade x reader]( DSMP)Where stories live. Discover now