Все живе боїться мук, все живе боїться смерті; пізнай самого себе не тільки в людині, а й у будь-якій живій істоті, не вбивай і не завдавай страждання та смерті. Все живе хоче того самого, чого ти; зрозумій же самого себе у будь-якій живій істоті.
Сіддхартха Гаутама (Будда)
***
Пенелопа вважала, що у неї негарне мишаче волосся, на дотик, немов жорстка солома, невиразне кругле личко з безрозмірно, ненормально великими сірими очима і кістляве маленьке тільце з абсолютно плоскими грудьми й неприємним маленьким зростом у шістдесят дюймів.
Батьки, щоправда, запевняли в тому, що вся справа в її невпевненості, але вона їм не вірила, справедливо вважаючи, що це просте вихваляння з батьківського піклування та материнської доброти.
У неї завжди була добра родина.
Помпадур - це скупчення пухнастих, теплих хом'ячків, які на диво жваво зляться при непослуху або депресивному настрої їх дорогоцінної дочки.
Страшно уявити той день, коли вони дізналися про доленосну школу магії та чаклунства, влаштувавши справжню виставу безтурботно усміхненому Дамблдору, якому, очевидно, було не звикати заспокоювати надмірно стурбованих сімей маґлів.
Але вона все одно любила їх, хоч і не надто прислухалась до їхнього надто позитивного світогляду.
І що хтось подібний до неї робив у Гафелпафі? Будинку добрих, працьовитих і чесних людей, які в жодному разі не заслужили такого нікчемного й боягузливого кролика у своїх лавах.
А боягузливою вона була повністю. Від кінчиків світлого волосся до блідих, трохи рожевих, пальців на ногах.
Варто лише пригадати той злощасний випадок на святочному балу, коли Пенелопа, не витримавши знущань слизеринців щодо її дитячого віку та такої ж дитячої рожевої сукні зі стрічками, втекла із зали з розплаканими очима, залишивши своїх бідних подруг одних. Відбиватись від цих жахливих темних магів.
(Насправді її втеча не принесла нікому незручностей, хіба що повеселила Малфоя і Блека. Елоїза Фоулі та Пандора Гамп продовжували танцювати в оточенні своїх супутників, наступного дня завалюючи її тонною вибачень за виявлену байдужість.)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кролик у кільці змії
ФанфикОригінал: https://ficbook.net/readfic/9800050 Пенелопа втискалася в свої плечі під його важким поглядом, зворушливо підтискала рожеві губи, що тремтіли від страху, і стискаючи пальці в кулак, робила все, щоб здаватися милою. Жалюгідна хафлпафка нечи...