2.Chiny

0 0 0
                                    

Pewnego dnia 1989 roku w Chinach była seria dziwnych zaginięć jeden z słynnych detektywów postanowił się zająć ta sprawą ale coś przykuło jego uwagę zazwyczaj podczas zabójstw była widziana tylko krew z nosa żadne inne oznaki typu krew od żądania ciosu nożem itd. postanowił się zająć najbardziej jak może tą sprawą ale jego córka znalazła papiery o tej sprawie i się zaciekawiła.

Hm a to co to?powiedziała Tina po tym jak wyjęła papiery i zaczęła czytać o sprawie zabójstw

O nie...nie możliwe....muszę się tym zająć może się wybiorę do miejsca ostatniego zabójstwa?dobry pomysł wyszeptała Tina i wyszła pokryjomu z domu i się udała do miejsca zabójstwa Rose Boyle a to co to?zobaczyła dziewczyna dziwny znak na ścianie zrobiony sprejem czerwonym był to znak w kształcie zegara był on wyznaczony na godzinę 18:59 właśnie o tej godzinie tu przyszła dziewczyna była zdziwiona i postanowiła wrócić do domu ale nagle zauważyła dziwny cień mówiący coś po cichu i coraz głośniej gdy już mogła usłyszeć co mówi to usłyszała ,,Tina 19:08" ta godzina miała być właśnie za minutę Nastolatka zaczęła się bać więc chciała uciec ale poczuła ból.

Na następny dzień Tata Tiny szukał jej wszędzie gdy szukał po całym mieście zatrzymał się i zobaczył swoją córkę na ziemi z krwią z nosy nie żywa gdy wezwał karetkę było za późno chodź wiedział o tym i tak domagał się badań czy na pewno nie żyje.

Pogrzeb Nastoletniej Tiny był 1989 15 czerwca wtedy kiedy dziewczyna miała mieć 18 lat do teraz nie wiadomo co się stało z 17sto letnią dziewczyną tata próbował się dowiedzieć ale nic nie znalazł.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 29, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

,,straszne opowiadania"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz