Pazartesi / Jungwon

754 92 370
                                    

İyi okumalar. <33

-

Xuan: Merhaba ekran başındakiler! Tekrardan hoş geldiniz. Şuan bugünkü yarışmacımız olan Bay Yang Jungwon Bey'in evindeyiz. Şimdi ondan menüyü dinleyeceğiz.

Jungwon: Kabul ediyorum, basit bir menüm var ama hepsi çok lezzetli.

Xuan: Evet, duyalım menüyü Yang Jungwon Bey?

Jungwon: Ama bakın çok güzel menüm var.

Xuan: Menü, Jungwon Bey. Menü.

Jungwon: Bakın, az ama öz yani.

Xuan: *elindeki kâğıt parçasını yelpaze yaparak, kısık sesle* Ya sabır ya selamet.

Jungwon: Bir şey mi dediniz?

Xuan: Yok canım, devam et sen.

Jungwon: Tamam o zaman. Menüm; küçük kutu sütler, küçük çilekli kekler, küçük boy pastalar.

Xuan: Yemekler?

Jungwon: Ehe, bunlar zaten yemek. Ana yemekmiş ara yemekmiş, zaman kaybı olur diye birleştirdim ben hepsini.

Xuan: Hmm...

Xuan: Neyse siz bi' markete gidin.

Jungwon: Bence de.

*Markete giderler. Jungwon'u pasta reyonunda gezerken gören dış ses:

"Hazır mı alacaksınız Jungwon Bey?"

Jungwon: Evet?

"Ama bu yasak Jungwon Bey."

*Jungwon dış sese ellerinin önünü ve arkasını gösterir.

Jungwon: Sizce ben bunları yorabilir miyim?

"Pekâlâ Jungwon Bey.."

*Sekiz küçük çilekli süt, sekiz küçük boy çilekli pasta ve sekiz tane küçük çilekli keki alan Jungwon, dış ses ile beraber eve dönerler.

Xuan: Hoş geldiniz, hoş geldiniz.

Jungwon: Hoş bulduk, hoş bulduk.

*Jungwon direkt olarak mutfağa girer, aldıklarını tezgâha koyar. Hiç malzeme almadığını gören Sua:

Ama Jungwon Bey, hepsi hazır olamaz, bu yasak.

Jungwon: Kıymetli ellerimi birkaç ipsiz sapsız için yoramam.

"Öteki yarışmacıların menü hakkında ne düşündüklerine gidelim biz en iyisi."

-

"Evet, geldik. Bakıyoruz hemen."

Heeseung:

Öncelikle menü çok basit, almış koymuş gibi. Sanki pastayı kendisi yapmamış gibi. Sanki sütleri bile marketten hazır almış gibi. Ayrıca başka bir şeyin olmaması da beni hayli sinirlendirdi, çünkü açım ben.

Jay:

Yemekleri yetiştiremeyeceğini düşünüyor sanırım. E o zaman neden katıldı bu yarışmaya?

*Alaycıl kahkaha.

Yani, ilk günden güldüm.

Jake:

Keşke Jungwon arkadaşımız biraz daha ekleseydi menüsüne. Şahsen bu menü ile kazanacağından pek ümitli değilim.

Onun haricinde umarım iyi anlaşırız, Tanrı kavga edenleri sevmez.

Enhypen ile Yemekte GibiyizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin