Dikkat:Yandere davranışlar,toxic ilişki,manipülasyon,illegal aktiviteler,çocuklara saldırı,ima edilmiş kadın düşmanlığı,sağlıksız davranışlar
SANO MANJİRO(MİKEY)
Her şeyden önce bu canavardan ve 153737373 korumasından nasıl kaçmayı başardın?
Akıllı kız seni-Eminim çocuğunuzu öyle bir ortamda yetiştirmek istememissinizdir
Mikey ilk başta kaçırıldığını ve fidye için tutulduğunu düşünür.Sizi bulmak için adamlarını ülkenin dört bir yanına salar ancak bir hafta sonra soz konusu fidyecilerden bir iz bulamayinca ciddi bir mental çöküş yaşar
Yöneticiler, Mikey'in seni kaybettiği için kendisini öldürmesini engellemeye çalışırken aylarca cehennemi yaşadılar
"Bunun ne anlamı var o gitti-o öldü"
İki yıl hızlıca geçer.Bir gün Sanzu Mikey'in odasına izinsiz çat kapı girer(şu an daha az umursayamazdı)ona adamlardan bazılarının sizi gördüğünü bu sayede izinizi bulduğunu söyler.Sonunda kralı yeniden yaşamayı deneyebilirdi.
Mikey hayatı boyunca hiç bu kadar hızlı olmamıştı,seni yeniden almak için gerekli her şeyi hazırladı
Duyguları yüksek karanlık dürtüleriyle karışan Mikey ne yapacağına karar veremedi.Sana sıkıca sarılmalı mı?Yoksa tetiği çekip seni öldürmeli mi?
"Girdigin delikten hemen çık (Y/N) Sikeyim çık dışarı...Canım eğer şu an beni dinlersen belki itaatsiz bir kopekmişsin gibi bacaklarını kesip seni bir yere zincirlemem"
Sonra Mikey bir şey duydu,bir çocuğun ağlaması?
Karışıklığı görmek için saklandığın yerden çıktığında sen de ağlamaya başladın,koruyucu bir şekilde bebeğine sarıldın ve canavara yalvarmaya başladın,Mikey'in deli gözleri size yaklaşırken çocuğa kilitlendi.
"...Bu nedir"
Mikey çocuğu senden alırken yalvarışlarını görmezden geldi.
Adam dolu silahı 1 yaşındaki bebeğin göğsüne dayadı ve hemen sonra seni öldüreceğinden emindi.Bir ilişki mi yaşadın?Hayır o kadar kolay gitmene izin vermezdi.
Onu tetiği çekmekten alıkoyan tek şey,ağlıyor olsa bile bebeğin tıpatıp ona benzeyen kara gözlerini fark etmesiydi.
Mikey çocuğu incelemek için biraz zaman ayırdı.Ayrılırken hamile miydin?
Ağlayan çocuğa sarılmadan önce silahını yere attı,yerdeki titreyen vücuduna bakarken öfkesinin azaldığını hissetti.
Önünde diz çöktü ve sana hasta,çarpık bir gülümseme gönderdi.
"Meleğim gercekten seni kabul etmeyeceğimi düşündüğün için mi kaçtın?Çocuğumuzu sevmeyeceğimden mi korktun?Ne kadar aptalsın"
Mikey güldü ve elini boynuna doğru uzattı ve seni bir öpücüğe çekti.Öpücüğünüzü bitirdikten sonra size tatlı bir gülümseme verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS ONESHOTS/HEADCANONS
FanfictionHikayelerin bazılarını Tumblr'dan çevirdim bazılarını ise ben yazdım. Keyifli okumalarr Bazı kişiler için rahatsız edici unsurlar içermektedir