FELİX
Bir elim karnımda bir elim sırtımda banyodan çıkmış yatağa doğru ilerliyordum.Bir yandan da yatakta sırtını başlığa yaslamış elindeki kitabını okuyan eşimi yoga için ikna etmeye çalışıyordum.
"Gidelim lütfen,herkes onayladı bir sen kaldın Jeongin."
"Aşkım benim,ne işimiz var bizim orda."
Yüzüm düşerken derin bir nefes aldım ve yatağa geçmekten vazgeçip kapıya ilerlemeye başladım.
"Gerçekten iki gündür seni ikna etmeye çalışıyorum ve yoruldum,günlerce nöbetlerinden görüşemiyoruz diye birşeyler yapalım istiyorum umursamıyorsun,tamam gelme.Bizimkilerle gideriz."
Herhangi birşey söylemesine izin vermeden odadan çıktım ve kapıyı kapatıp merdivenlerden inerek cam sürgülü kapıyı açarak bahçeye çıktım.
Havuzdan uzak yürüyerek çimenlere bağdaş kurup oturdum ve ellerimi karnıma yerleştirdim.
"Baban biraz üzgün balım umarım bunu hissetmezsin." karnıma kısa bir bakış atıp başımı karanlık gökyüzüne çevirdim.
Jeongin ile çocukluk arkadaşı olarak başladığımız macera evli ve çocuklu olarak devam ediyordu.
Yıllar önce yan komşu olmamız ile başlamıştı herşey.
Ben ve ailem 5 yaşına kadar Avustralya'da yaşadıktan sonra anne ve babamın işleri sebebiyle Kore'ye gelmiştik.Korece konuşamadığım için birçok kişi benimle dalga geçtiğinde gözyaşlarımı silip beni neşelendirmek için elinden gelen herşeyi yapmıştı Jeongin.
Eve döndüğümüz zaman komşu olduğumuzu anladığımızda dünyalar bizim olmuştu.Arkadaş olmuş bütün okul yılımızı birlikte geçirmiştik.
Ardından yavaş yavaş grubumuz toplanmaya başlamıştı.
İlk tanıştığımız kişiler Chan hyung ve Minho hyungdu.Sonrasında Changbin ve Jisung en sonda Hyunjin ve Seungmin gelmiş ekibimiz biz 8 yaşındayken tamamlanmıştı.
Aynı okullar,aileler ile geçirilen yazlar,yeni maceralar derken biz lisenin başındayken Minho ve Chan hyunglar çıkmaya başlamıştı.
Hepimiz için sürpriz desem yalan söylemiş olurum çünkü içten içe hissediyordum ikisi arasındaki çekimi.
Daha sonra bağırıp çağırmalar,büyük kavgalar,kıskançlıklarla itiraf edilen seni seviyorum cümleleri ile Changbin hyung ve Seungmin sevgili olmuştu.
Gerçekten hepimizi uğraştırdılar derken Hyunjin ve Jisung'un da aylar önce çıkmaya başladıkları itirafını aldıktan sonra Jeongin ve benim için diğerleri gibi olmamıştı.
Lisenin artık bitip herbirimizin üniversiteye başlayacağı sırada Jeongin ile ilk içkilerimizi içip sarhoş olduğumuzda öpüşmüştük ve Jeongin sabahında herşeyi unutmuştu ardından bir hafta sonra üniversite için Busan'dan ayrılıp Seul'e gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yoga | jeonglix ✓
Fanfic[oneshot,mpreg] Felix eşini birşeyler için ikna etmekten yorulmuştu.