Ahh,viete ako neznášam zvuk budíka? Znamená ráno,co není tak zlé  ale známena aj školu a tým pádom aj kretena Jacksona.
No nejak som sa vytrepala z postele a otvorila skrinu.Vybrala som si čierne rifle a biele tričko,keď som sa prezliekla a išla si urobiť kávu . Túto skvelú chuť nenahradí nič.Pozrela som sa na mobil kde som mala dve správy od Cass

Dobré ráno.
Za 15 minút prídem.

Prečítala som ich a moje oči sa pozreli na čas.Za päť minút je tu.Nestresuj stíhaš Aria.Rozbehla som sa do kúpeľne a skôr než som si začala umývať zuby a česať vlasy som si pustila pesničky a tak som začala.No dobre toto je komické a to som iba pri vlasoch.Odložila som kefu a zazvonil zvonček,Cass.Rýchlo som sa rozbehla z kúpeľne otvoriť jej.
,,Otváram."
Mojou šikovnostou som si cestou do kúpeľne buchla malíček o dvere no ale nevadí rýchlo som zobrala kefku na ktorú som dala pastu a vybrala sa naspäť k dverám.Od teraz nemám  rada ani zvuk zvončeka.
Otvorila som dvere a hneď som ju objala.Ona vošla dnu a vybrala sa do kuchyňe kde mala pripravenú svoju kávu a ja som išla do umývať zuby.,,Zlato dávala si tam cukor?"
spýtala sa ma Cass.
,,Myslím že áno,daj si ešte keď tak vieš kde je."
,,Päť minút a ideme!"
,,Rozkaz"zakričala som jej z kúpeľne...

Stefan
Hneď ako budík zazvonil som ho vypol a spal ďalej.Ja nemôžem zato že sa spi tak dobre . Priznávam zvuk budíka je otravný a nedá sa už zaspať,čiže som sa vytrepal z postele a rýchlo sa prezliekol a upravil.Rychlo som sa obul zobral tašku,kľúče a išiel som.Myslím že dneska by som nemal mať žiadnu hodinu s Ariou čiže ak sa nestretneme počas prestávky všetko prebehne v poriadku,nemám náladu sa s ňou hádať.Nerad sa s ňou hádam,nechcem sa s ňou hádať.Myslim že ju stále ľúbim ale neviem či aj ona mňa,asi už nie.Dosral som to a to už je môj problém..Idem so školy a cestou budem vymýšľať plán ako ju získať späť.Preco mam také hlúpe myšlienky. Nechám ju a bude si žiť svoj šťastný život bezomna.

I was fine before I met youWhere stories live. Discover now