Ria pod so mnou" prosím snažila sa ma presvedčiť Cassie.
,,Keď pôjdem tak co z toho budem mat?"
,,Spoznáš nových ludi a keď už tak tak tam bude Adam čiže budeš tam niekoho poznať."
,,Mam vôbec na vyber?"
,,Hmm..NIE"
,,Čo mám na seba zobrať?"
,,Niečo športové..Napríklad to biele tričko a kratasy nejaké."veľmi mi "pomohla" musím uznať.
No vybrala som si zo skrine biele tričko kratasy a rozmýšľala som že či zobrať aj mikinu.Cassie hovorila ze netreba lenže ja som ju predsa len zobrala.Taktiez som si vybrala zo skrine svoj menší vak a do neho dala mobil,kľúče,power banku a reproduktor.
,,Deku máš?"spýtala sa ma Cass.
,,Načo?"
,,Zober jednu lebo nebudem sedieť na zemi"povedala a ja som len povzdychla a rýchlo zobrala jednu väčšiu sivú deku.
,,Môžeme už ísť kráľovná?"
,,Áno."
,,Máš šťastie ze bývam blízko."povedala.
,,Ja nebývam ďaleko tiež takže ticho."
,,No poď."
Cestou výťahom sa ma snažila presvedčiť ze to bude v poriadku a nemusím sa báť,vraj mam len dávať pozor na loptu a ze tam bude veľa detí,to dám.Začinam sa pomaly aj tešiť.Po par minútach cesty sme už boli na ihrisku.Vošli sme dnu na futbalové ihrisko kde sa hral ako inak hral futbal.S Cass sme roztiahli deku na kraji a konečne som si sadla a oprela sa o zábradlie.
,,Zapneš prosím ta reprak?"spýtala za ma Cass a ja som sa natiahla po vak a vybrala z neho reprák,zapla som ho a pripojila k nemu telefón a pustila náhodnu pesničku.
Cass zatiaľ vybrala Uno a hrať s nami prišli zlaté deti ktorých mená si zatiaľ nepamätám.Prve kolo vyhrala Cass a druhé kolo vyhral jeden chlapček.V polovičke tretieho kolo k nám došiel chalan asi sa vola Stefan zobral nám karty z kôpky a zacal ich tam hádzať,s deťmi sme sa nasmiali a ešte viac natom ako ho Cass potom zbila.Po chvíli sa ale rozhodlo ze sa ide hrať futbal a tak sa všetky deti rozbehli k Stefanovi a Marcovi ktorý boli kapitánmi týmov.Rozdelili sa do týmov a začali hrať.