Pikava ljubav

98 24 131
                                    

Ummm, Ummm !

Po cijele dane zujim i tražim novu žrtvu kojom ću se osladiti, a vidim da i moja djeca su jako gladna.

Dignem se preko vodenog ogledala i pogledam svoje prugasto odijelo koje krasi moje tijelo.

U životu sam puno pojela krvi, a opet držim svoju tanku liniju, mogla bi biti manekenka.

Iskreno ponosna sam na sebe.

Moj mozak mi uskoro kaže:

"Posjeti prijateljicu pa se zajedno dogovorite gdje ćete tražiti svoje žrtve."

Pogledam prekasno plavo platno i odsjaj ljuska sunca kako mi zaslijepljuje moje male crne kuglice.

Bijeli brodovi plove nebom,a ptice crnom tintom oslikavaju najljepšu sliku pred mojim očima.

Moj mali rubin još jače otkucava i osjetim kako moju vrijednost označuje.

Sa svojim nogama poput opruge odskočim i iznad livade poletim.

Ugledam dugine boje kako se razlijevaju po zelenom okviru.

Osjetim kako miris nemilosrdno hoće ući pod moje nosnice i odvratiti me od moje namjere.

"Kuc, kuc hoće li mi tvoje nosnice dopustiti da uđem i pamet ti oduzmem."

"Moj mali šef mozak ne dopušta, a mogao bi dobiti otkaz ako ga ne poslušam."

Miris se prepao i od mene pobjegao.

Opet sam osjetila svježinu zraka kako mi blago miluje moja rilca.

Odjednom, moje oči postaju crni kamen i ugledam smeđe  tanko  tijelo poput tanke  bačve pune vode.

Tri para njegovih pokretnih stabljika poput magneta se prijanjaju za nježne ružičaste latice.

Svojom vrištećom bojom pokazuju svoju važnost i veličinu na prijestolju livadi.

Njegova tanka krila poput mekanog stakla šaraju umorne prugice koje su legle jedna pored druge.

Osjetim kako mi srce trenira svoju brzinu u kucanju.

Odjednom, iz mog transa me prekine njegov duboki glas koji poput kontrabasa udara po mojim bubnjićima.

- Hej draga moja dođi sa mnom na cvijet - izgovori radosnim tonom koji pobudi upitnike u mojoj glavi, jel bolje ostati s njim ili otići do prijateljice?

- Žao mi je dragi, moram hitno nahraniti mlade ljudskom krvlju - rekla sam to sa zadrškom u svom glasu.

-  Prošlo je tri godine i hitno moraju dobiti krvi inaće će umrijeti - spuštenim glasom u  dubinama svoje tuge sam mu rekla moguću tužnu vijest.

- U redu draga moja čekat ću i skupiti dovoljno nektara.

- Hvala ti puno na razumijevanju.

Odjednom krila padnu dolje od tuge.

Osjetim kako mi se rubin raspada u tisuću komada krvi žalosti.

Živci se počinju spuštati dolje i poraženo puzati.

Osjetim kako moja tvrda opna puca, a bol me razdire i pika poput žalca pčele.

Sa kuglica mojih počinje kapati rosa koja zalijeva moj plavi cvijet tuge.

Tijelo mi je mrtvi panj sa okovima tuge koje me potežu dublje u ponore žalosti.

Hoće li moja djeca preživjeti?

Ako njih nema meni će otpasti rubin i izgubit ću vrijednost života.

Odjednom razumni dio mozga pokuca na moja vrata.

Pikava ljubav ✔️Where stories live. Discover now