AYRI KUTUPLAR.

308 8 2
                                    


|eymen'im adlı kişiye aylin'den bir fotoğraf.


Eymen;OHA TAŞ
Aylin;daha hiç bir şey görmedin abartma 
Eymen; dahasını sonra göstereceğim demiştin hatırlatırım :)
Aylin;sonra demiştim ;)
Eymen; şu sonra hemen gelse keşke.
Aylin;sen gelirsen neden olmasın.
Eymen; uçarım.
Aylin; saçmalamaaa. Neysee işim var kaçtım ben.
Eymen;ne işi? Cumartesi bugün.
Aylin;ev işi. süpürge tutucam.
Eymen; hamarat manitam benim.
Aylin;sevgili miyiz?
Eymen; istersen oluruz gülüm ;)
Aylin; of gidiyorum ben ya!

Aylin'den
Telefonu kapatıp yatağa attım ve odamdan çıkıp salonu süpürmeye gittim kısa sürede küçücük olan salonumu süpürdüm ve mutfağa gittim. Acıkmış ve yorulmuştum. Uyku bastırmıştı. Yemeğimi yer uyurdum büyük ihtimalle.
Odamdan bildirim sesi geliyordu ilk önce  gidip onu aldım ve bakmadan önce makarna suyu koydum.

Eymen;uyurken yanına geleceğim.
Aylin; Nee!O zaman hiç uyuyamam.
Eymen;uyu güzel kız.
Aylin; seni görmeyi kaçıramam.
Eymen; zamanı geldiğinde göreceksin. Yemeğini ye ve git yatağına uyu. Uyumadan önce de gözlerine bir flar bağla.
Aylin; dediğini yapacağım.

Aylin'den
Yemeğimi yedim ve gözlerine siyah bir flar bağladım. yatağıma girdim uyumaya çalıştım ta ki balkon kapım açılasıya kadar.
"Sen misin? Eymen?"  Dedim ama ses gelmedi onun yerine üstümdeki yorganı açtı ve içine girdi. Ellerini belime doladı.
Sonra ise dudağını boynuma bastırdı...

Eymen'den

Her zerresini ezbere biliyordum ve bu beni mutlu ediyordu. Nefes alışverişleri düzensizdi, bu uyumadığının göstergesiydi.

 "Uyu aylin."

Sesim anlaşılmıycak şekilde fısıldadım ona.

"Uyuyamıyorum eymen. Senin nefeslerin tenime deyiyorken uyuyamıyorum. İnsan hiç  görmediği,tanımadığı birini sevip arzulayabilir mi."

Buruk bir tebessüm oluştu yüzümde.

"Sen minik bir kuşsun,ben ise aslan. Şimdi aslan ve kuşu birlikte düşün. Seni umutlandırmam çok yanlıştı aylin."

Yazardan...

Eymen hızla doğruldu yataktan. Aylin olanları idrak etmeye çalışırken eymen çoktan gitmişti.

Kuş ve aslan. 

Siyah ve beyaz.

Onlar iki ayrı kutupun birleşmesi kadar imkansızlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

buhar ||+18 TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin