Bölüm 3: Çığlık ve Yakarış

123 15 15
                                    

Yalancı yalancı
Sana kimse inanmaz
Yalancı yalancı
Sana kimse inanmaz

Günahkâr günahkâr
Seni kimse istemez
Günahkâr günahkâr
Seni kimse istemez

Kirlenmiş kirlenmiş
Seni kimse temizlemez
Kirlenmiş kirlenmiş
Seni kimse temizlemez

Kirlenmiş kirlenmişSeni kimse temizlemezKirlenmiş kirlenmişSeni kimse temizlemez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bugün hava çok güzel." dedi Hyunjin. Yüzünde tatlı bir tebessümle gül bahçesine bakıyordu.

"Sen daha güzelsin." dedi solmuş olan Gül Prens. Yıllardır atmayan kalbini attıran bu gence hayranlık besliyordu.

"Doktor sana dışarısının iyi geleceğini söyledi. Bu öğle yemeğini bahçede yemek bence oldukça iyi bir fikir." Duraksadı Hyunjin. "Yine de pek iyi gözükmüyorsun." dedi, yüzü düşmüştü.

"Hemen iyileşemem değil mi? Asma lütfen suratını. İyileşeceğim hemencecik." dedi sevgilisinin ellerini tutarken. İki genç, birisi insan birisi şeytan, birbirlerine baktılar. İkisininde bakışı birbirini ısıtıyordu.

Yemeklerini yediler, konuştular, tartıştılar... Uzun bir sessizlikten sonra Gül Kral sessizliği bozdu ve sevgilisine döndü. "Benim hakkımdaki efsaneyi biliyorsun değil mi?" dedi. Hyunjin kafasını sallayarak onayladı. "Buraya onun için gelmiştim zaten."

"Bu efsane gerçek Hyunjin. Ben, beni görebilen insanların dileklerini gerçekleştiririm. Sense aylardır benimlesin ve dileğini gerçekleştirmek ister misin artık? Kalbindeki saf intikamın huzura kavuşmasını ister misin?"

Hyunjin duraksadı. İntikamını tabi ki unutmamıştı. Ancak efsanenin gerçek olabileceğini unutmuştu. Gözleri karardı Hyunjin'in. "Evet." dedi hırsla. "İstiyorum."

"O zaman intikamını alacağım, sana zarar verenlerin kalplerini yakıp öldüreceğim, saf intikamın acısını tattıracağım. Kalbinin huzura erişmesini sağlayacağım."

Bir an da Hyunjin derin bir nefes aldı. Kendisini yenilenmis gibi hissediyordu ve içinde tek bir kin, öfke, hırs, intikam kalmamıştı. Sevinçle sevgilisine sarıldı. "Teşekkür ederim, çok teşekkür ederim." dedi, boynundan ayrılırken kararsızca sordu. "Ya ölmedilerse?" dedi nazikçe. Aslında sevgilisinin onu kandırdığını düşünüyordu. Ancak bu rahatlama hissi hiç de şaka değildi.

"Bunu sana ispatlayabilirim. Gözlerini kapat ve seslere odaklan. Duyduğun çığlık ve yakarışlar onların sesi."

Sevgilisinin dediğini yaptı. Seslere odaklandıkça, korkunç sesler daha da netleşti. Gerçekten de bir adamın çığlıkları ve yakarışları yankılanıyordu. Gözlerini hızla açtı, şokla Gül Kral'a baktı.

"Ee nasıldı?" diye sordu Gül Kral.

"İnanılmaz." dedi genç.

O günden sonra Gül Kral iyileşmeye, zavallı genç hastalanmaya başlamıştı. Bu gencin ruhu, sevdiğinin öğünü olurken, o ise her şeyini sevgilisine vermişti. Ölümden korkmayan bu genç, son ana kadar sevdiğinin yanında olduğu için çok mutluydu.

Gözlerini sonsuzluğa kapatırken bile.

Şeytan Kral, Şeytan Kral
Acınasısın Şeytan Kral
Yıllardır atmayan gönlünü
Kaptırdın bir gence, Şeytan Kral

Bildin kaderin oyununu
Sonunu getirecek olan oyununu
"Ama" dedin "Ne güzel bir oyun"
Ölüme adım attın

Ama sen Şeytan Kral'sın
Namı diğer Gül Kral'sın
Bencilliğin vücut bulmuş halisin
Sevgilini yiyecek kadar canisin

Kader seni öldürecek
Bedenini çürütecek
Sen daha kavrayamadan
Cesedini çiğneyecek

...

Merhabaaaa

Nasıldı? Yorum yapın lütfen 🥺

Aslında açıklama kısmında pek bir diyeceğim yok. Ama sizlere minik bir hediye verebilirim.

🐰       🐰
🐰🐰     🐰🐰
 🐰🐰   🐰🐰
  🐰🐰 🐰🐰
   🐰🐰🐰🐰
 🐰🐰🐰🐰🐰🐰
🐰🐰⚫🐰🐰⚫🐰
🐰🐰🐰❌🐰🐰🐰
🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
 🐰🐰🐰🐰🐰🐰
  🐰🐰🐰🐰🐰

Domşan 🥺 sever misiniz?

Oy vermeyi unutmayınız!♡

Gül Kral'ın Ağıdı | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin