🍒Celah Kangkang CikTundun🍒

8.5K 39 11
                                    


Selamat pagi sayang.... hujan dah nak mulai lebat kat luar tuh sekarang... Mesti batang pelir syg tengah berdenyut pepagi nih kan syg?

Errmmmm bile syg nak pelirkan pukek tembam CikTundun yang mengidam tusukan batang pelir syg yang tegang keras terpacak mencanak setiap kali bila CikTundun terkangkang selak bibir pukek sampai pukek ternganga macam ni syg?

Syg pun tau kan setiap pagi bile CikTundun bangun, mesti CikTundun horny... Stim manjang... Nak² kalo dah telanjang kat sebelah syg camni..

Sayang.. meh arr tolong jilat lobang pukek pink CikTundun nih sayang... please syg...

Pukek CikTundun dah terlalu rindu kat lidah sayang taw? Pukek CikTundun merindui saat² indah hujung lidah sayang menusuk masuk lolos kat liang pukek yang bertaut rapat menunggu waktu untuk di longgarkan batang butoh tegang milik sayang...

Sedapnye hujung lidah sayang tertekan dalam lobang pukek tembam pujaan sayang nihh "ahhhhhhh arghhhhh abang hebat.... erggghhh iiihhhhhh sedappppp bangggg... ahhhh sedapppp nye lidah abang kat pukek CikTundun... ahhhhh ahhhh pukek arghhhhh lobang pukek arhhhhh abannnggg... ahhhhh sedapnye pukekkkkk kena jilat... ahhhhh abangggg pukek pukekkkkk arhhhhh abang jilat pukekkkkk urhhhhh... abang hebatlah aghhhh !!" CikTundun merengekkkkk manje nafas tersekat² bila sayang usap tala wajah sayang kat celah kangkang CikTundun.

Sekarang sayang tersengih² kat CikTundun dengan wajah yang melekit² dgn air pukek CikTundun...

"Baby errmmmm... CikTundun kencing kat muka abang please... abang geram lah jilat pukek baby nih.. boley tak abang nak gigit pukek besar nihhhh" soalan berunsur jenayah yang paling CikTundun gemari...

Sayang mulai tepok² pukek CikTundun arghhhh CikTundun auto mengangankang biler sayang mulai menggentel bijik pukek CikTundun dengan kaki CikTundun dah terkangkang kat depan wajah sayang...

"Arghhhhh abang buatlah aper pun kat pukek nihhhh... pukek ni kan abang punyerrrr arghhhhhh ahhhhh ahhhhhh erggghhh... Geget banggg... Ouchhhhh sakitttt aghhh arghhhhh uffttttttt ahhhhhhhh abanggggg ahhhhh sakittt ahhhhh... sakit pukek CikTundun nihh... ahhhh sakit pukekkkk arghhhhhh" CikTundun menangis bila sayang mula mengigit isi & kulit pukek CikTundun dengan kedua tapak tangan sayang menguak bibir pukek seluas-luasnya...

CikTundun tau sayang memang suka kalo lobang pukek CikTundun ternganga luas depan muka sayang... Lagi luas lagi buas sayang kerjekan CikTundun atas katil..

"Ahhhh baby.... ahhhh indahnya syurga milik abang nih" sayang tersenyum sambil menjilat bibir pukek sambil memerhati lobang pukek yang dah mulai berlobang berbentuk huruf O kat tengah²...

Aghhhhh nikmatnyer pukek ternganga macam tu sayang!

Sayang jilat jari telunjuk sayang lalu menusuk perlahan² masuk lobang dubur sempit milik CikTundun...

Terkemut² pukek berlendir bila dubur sempit CikTundun kene korek...

"Arghhhhh abang please jangan korek... baby belom berak sejak kemaren ahhhhh sakittt please stop it!! Abangggggggg!!! Noooo!! Please don't do that arghhhh..." CikTundun meronta² nak lepaskan diri..

Dengan jari kedua dipaksa masuk melebarkan lobang taik CikTundun "abang memang nak fuck dubur baby sampai baby berak... kluar taik... kalo abang rasa butoh abang dah penoh bersalut taik baby, abang terus sumbat fuck dalam pukek gatal milik abang nihhh... abang nak pukek baby bertaik... Abang nak baby rasa nikmat kene rodok pelir keras bersalut tahi .. baby faham tak?? Aghhhhh sedapnye pukek baby abang nih... Baby ngangkang jer untuk abang... Jangan bantah permintaan abang!!"

Ahhh permintaan seks yang sangat jijik, kotor & aneh... confirmed pukek & dubur CikTundun melecet lagi lepas kene tutuh ngan pelir sayang hari nih kannn??

Lidah sayang menjolok² dubur CikTundun dengan ibu jari sayang tenggelam dalam lobang pukek... CikTundun merasakan seperti di awang-awangan penuh nikmat dpt service terbaek arini... kejap lagi nangis meraong sampai terberak ye dak???

"Aghhhhh sedap plak bangggg ahhhh sumpah sedap biler abang korek jubor sayang macam nih aghhhhhh dalam lagi banggg ahhhhh fuckkkk aghhhh" semakin dalam sayang mengorek jubor CikTundun yang Terkemut² dari tadi...

"Baby ahhhh jubor baby dah ready tak untuk kena fuck pelir abang nih? Abang dah tak tahan nih baby! Abang nak longgarkan dubur princess abang nih... Kangkang baby ahhhh yes just like that" sayang tersenyum puas bila CikTundun patuh pada arahan untuk luaskan kangkang.

CikTundun tengah control perasaan nervous menunggu tusukan pala butoh bengkak dalam lobang dubur ketat yang dah lama tak di terokai...

Sayang menyapu lubricant kat bibir dubur CikTundun & menyaluti lube kat pala butoh tegang sayang gak... Sambil kenyit mata kat CikTundun yang tengah meramas² tetek besar dengan puting yang dah bengkak...

"Tahan sikit yer baby!" Sayang berbisik manjer sambil menggocok-ngocok pala butoh kat bijik pukek CikTundun sampai pukek CikTundun merechik

"Abangggg ahhhh sedapnyerrr abang tenyeh pala butoh kat situ... Fuck me!! Stop teasing me abang!!!" dengan pukek terkemut² CikTundun merayu² merengek² mintak di tutuh dalam lobang pukek berlendir...

Ploooppppp plopppp ploppppp sayang henjut pelir keras dalam lobang tundun gersang... Sayang fuck pukek laju² aghhhhhh pelir tegang sayang CikTundun kemut rapat² sambil kita berciuman penuh mesra... Nyangkut² pala butoh sayang dalam pukek CikTundun...

"Fuck you bitch!! Kenapa sedap sangat pukek baby kemut pelir abang nihhh.. abang takmo pancut lagi please baby stop it. Jangan kemut... Aghhhh aghhhhh pukek sedap nihhh aghhh pukek abang punyer nihhhh agggghhhh fuck baby aghhhh fuck you!"

CikTundun paling suke kalo sayang melucah camtu tiap kali kita berzina bersetubuh tanpa seurat benang pun kat tubuh kita...

Mata CikTundun terbeliak meneran meraong bila tetibe dua batang jari sayang menceroboh masuk balik dalam liang dubur CikTundun dari bawah...

"Abang nak baby berak taw? Baby sayang abang kan? Tahan sikit sayangggg aghhhhh aghhhhh fuck it's so tight" sayang terduduk bangun untuk memasukkan pala butoh kembang dalam dubur CikTundun...

CikTundun menggelupor ngangkang menahan perih kemasukkan pala butoh mushroom hidup dalam lobang jubor CikTundun... Airmata mengalir dengan tangisan manja penuh nikmat sebab sayang dah masuk 2 jari dalam pukek CikTundun yang ternganga kene tutuh jubor...

"Abangggg go slow please aghhh sakit!!"

Pappppp papppp sayang henjut sedalamnye tanpa peduli CikTundun yang sedang meronta nangis ngilu...

Sayang tertunduk kat atas balik sambil menjilat telinga CikTundun dengan samurai sayang terbenam dalam lobang jubor CikTundun...

"Shhhhhh stop crying baby... I love fucking your big fat ass sayang aghhhh it's so fucking tight... Shhhhh jangan nangis sayang.... Abang nak bagi sedap jer nihhhh... Arkkkkk erghhhh abang nak bawak baby masok syorga nihhh... Aghhhh baby ahhhh... Sedapppp takkkk?"

Sayang kiss bibir CikTundun sambil henjut jubor laju².. kesakitan yang paling nikmat...

Terketar² kaki CikTundun kene rodok macam tuhh...

"Sayanggggg aghhhhh abang nak pancut ahhhh abang nak pancuttt... Open your mouth baby!! Now!!"

CikTundun dapat merasakan airmani sayang merechik dlm jubor CikTundun & sayang terus tarik kluarkan batang untuk di masukkan dalam mulut CikTundun plak...

CikTundun jilat lendir yang menyaluti batang sayang... Down to the very last drop...

Yummyyy...

Thank you sayang... Mwahhhh...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 01, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🍒Celah Kangkang CikTundun🍒Where stories live. Discover now