Y/N:
Nykyhetki:
Istun hiljaa kyynelten valuessa poskiani pitkin. Pitelen tärisevissä käsissäni aviomieheni mustaa kuulakärkikynää yrittäen kirjoittaa tälle kirjettä, jossa kiitän tätä kaikesta. Moni varmaan ajattelisi nyt, että miksi teen hänelle näin, mutta ainoa, johon sattuu oikeasti, on minä. Olen kirjoittanut meidän tarinamme päiväkirjaani, ja luen sitä läpi pidätellen itkua."Laahustan lähibaarissa viinilasin kanssa istumaan tyhjään kulmapöytään, jossa aina istuin parhaan ystäväni kanssa. Äiti oli kaikkein parhain ystäväni. Äiti tiesi aina, kuinka lohduttaa miesten paskoessa minut, hän tiesi mitä tehdä jos hiukset kietoutuivat ponnarin ympärille ja jäivät jumiin. Äiti tiesi, miten pannarista saa kuohkean tai mitä tehdä, jos tuli tylsää. Äiti oli ainoa ystäväni. Äiti oli ainoa, joka oli aina tukenani. Äiti lupasi yrittää niin pitkälle, kuin jaksaa, mutta eilen tuli aika, jota olin eniten pelännyt. Tuli aika, jolloin menetin hänet. Menetin ainoan turvani elämässä. Äidillä oli sydänvika, joka vei häneltä hengen. Äiti oli kaikkeni.
Ajatukseni keskeyttää sisälle asteleva kuuden miehen äänekäs porukka. Miehet istuvat viereiseen pöytään bisset käsissään jutellen jostain uudesta biisistä? "Muusikkoja vai?" Mieleni ei kuitenkaan paikanna heitä, joten annan vain olla. Yksi miehistä katsoo minua ja puhuu toiselle miehelle osoittaen minua. Toinen mies nyökkää ja nousee ylös lähtien kävelemään minua kohti. Mies pysähtyy pöytäni vierelle eteeni ja ojentaa kättään:
"Joonas"Vastaan ujosti kätellen tätä:
"Y/N""Kiva nimi, ooks sä yksin?" Joonas utelee.
"joo oon mä" vastaan alakuloisesti.
"Haluuks liittyy seuraa? oon tosta viereisestä jätkäporukasta" Joonas jatkaa.
"joo no siis voisinhan mä" totean mietteliäästi.
Niinpä siis liityn ventovieraiden miesten porukkaan. Istun heidän pöytäänsä ruskeahiuksisen miehen viereen ja esittelen itseni."Ihana nimi" ruskeahiuksinen Nikoksi esittäytynyt mies sanoo. Kaikki esittelevät itsensä, ja kertovat kaikenlaisia tarinoita heidän reissuistaan ja kommelluksistaan.
"Y/N miten sulla menee? mitä teet työkses?" Tommi kysyy kaiken muun välistä.
"äääh no siis ihan ok tai siis huonosti, työskentelen tällä hetkellä Vihdin Prismassa myyntipäälikkönä ja teen sivuhommina festarihommia ja vahdin lapsia, harrastan kans tanssia itekseni" Minä vastaan vaivaantuneena.
"Millä tavalla huonosti?" Olli keskeyttää.
"mun äiti kuoli eilen."❤:llä kirjailija
YOU ARE READING
She fell with that boy / Aleksi Kaunisvesi
Romance"She fell with that boy" kertoo syvälle vajonneesta tytöstä, jonka elämänhalu on aivan nollilla. Tuolla ei ole enää juuri mitään menetettävää, kunnes tuo astuu kuvioihin nostaen juuri äitinsä menettäneen tytön pohjalta. ...