Jiminle birlikte herzaman geldiğimiz kafeye gelip oturmuştum.
"Ee anlat bakalım kook"
"Jimin ben taehyung'a aşık oldum"
"Nee ciddimisin? "
"Evet"
"Ahh benim bebeğim büyüdü de aşık mı oldu"
"Jimin! "
"Neden bu kadar üzgünsün o zaman"
"Taehyung'la kavga ettim"
"Herzaman ki gibi"
"Neden kavga ettiniz ki? "
"Şimdi onun iki arkadaşı gelmişti bize biri yoongi diğeride bogum işte konuştuk falan sonra bogum zorla evlendiğiniz ve bir birimiz sevmediğimiz için yemek teklifinde bulundu"
"Nee, oha bu ne hız çocuk resmen kocanın gözü önünde sana yavşıyor kabul etmedin dimi jungkook"
"Kabul ettim"
"Ne dedin senn ne dedin"
"Kabul ettim işte jimin sonra taehyung sinirlenip dışarı çıktı"
"Eee sonra"
"Eve geldiğinde sarhoştu"
"Şiddet mi uyguladı yoksa"
"Aynen yarın darp raporunu alıp polise şikayet edicem"
"Cidden salaksın jimin"
"Evet öyleyim hahah"
"Herneyse devam et"
"Odama gelip başta saçmalasada güzel şeyler söylüyordu ah keşke hep sarhoş olsa."
"Sapma konudan aptal"
"İşte benimle yatmak istediğini söyledi çok ısrar etti bende dayanamayıp kabul ettim birlikte uzandık işte sonra bana bogum'la yemeğe gitmesen olurmu dedi"
"Kabul ettin değil mi?"
"Evet ama"
"Ama? "
"Bogum'la yemeğe gidicem"
"Neden lan"
"Bekle devam ediyim anlarsın o zaman"
"Geçerli bir sebep değilse elimde kalırsın"
"Anlatıyorum.Uyuduk işte uyanınca sesizce yataktan kalkıcak'tım ama bana yuna yerinde dur dedi"
"Yuna mı?"
"Evet bende o sinirle yataktan fırladım başta şaşırsada sonradan beni durdurup ne olduğunu sordu dayanamayıp tokadı yapıştırdım"
"Az bile yapmışsın bir tane de benim yerime vurdaydın"
"Sonra odadan çıktım peşimden gelip hesap sordu neden durduk yere tokat attım diye bende başta söylemesem de sonradan anlattım"
"Ee yuna kimmiş"
"Sevdiği kız"
"Siktir ne!?"
"Oha çok çok siktir hemde"
"Bu yüzden bogum'la yemeğe gidicem"
"Durduğun kabahat amk"
"Öyle işte"
"Ahh ahh üzümlü kekim kim bilir ne kadar üzülmüşsündür"
"Kalbim çok acıyor jimin"
"Kalbini yerim senin,ahh ahh"....
Sabah uyandığımda taehyung evde yoktu kim bilir nereye gitmişti. Bugün bogum'la buluşucağım gündü hızla aşağı inip kahvaltı yaptım. Kahvaltıyı kaldırırken taehyung'ta eve gelmişti koşuya gitmişti sanırım terliydi çünkü. Mutfaktaki işlerimi bitirip odama çıktım duşumu alıp elbiselerimi giyindim. Aşağı inip salona baktım orda yoktu hâlâ odasından çıkmamıştı sanırım.
"Taehyung ben gidiyorum"
Hem hırkamı giyiyordum hem ona sesleniyordum ama cevap vermiyordu.
"Taehyung! "
Ah merdivenlerden çıkıp yukarıya ona bakmaya gitti çok az sürem vardı yemeğe yetişmem gerekiyordu. Aslında hiç gitmek istemiyordum zaten geçen geceye kadar gitmiyordum ama taehyung bana sevdiği kızın ismiyle seslenince hırsıma yenik düştüm. Merdivenleri bitirip odaya girdim.
"Taehyung ben çıkı-"
"Taehyung iyimisin?"
"Ne oldu ayağına"Hızla yanına gidip sargılı olan ayağına baktım.
"Ne oldu?acıyor mu?düştün mü? taehyung bir şey söylesene!"
"İyiyim jungkook"
"Ne oldu bileğin mi burkuldu bekle kırem getiriyim"
"İyiyim jungkook sadece merdivenlerden inicekken bileğimi burktum seni de randevundan etmek istemedim"
"Boşver randevuyu,kırem sürdün mü?"
"Hayır"
"Bekle gidip getiriyim"Ayağa kalkıcakken bileğimi tutmasıyla tekrar önüne dizlerimin üstüne çöktüm.
"Gerek yok jungkook randevuya git geç kalıcaksın"
"Gitmiycem taehyung"Tanrım neden bu kadar ısrar ediyor normalde gitmememi isterdi.
"Bekle beni burda"
Ayağa kalkıp çekmecede krem kutusunu aldım. Hırkamı çıkarıp yatağın yanındaki koltuğa fırlatıp yanına tekrardan oturdum.
"Sen bırak ben sürerim"
"Ben yaparım taehyung "
"Jungkook hadi güzelim bırak ben yaparım"Güzelim mi dedi o ah kalbim tekrardan hızlanmaya başladı.
"Ama"
"Ben yaparım sen aşağıya inip bana buz getirebilir misin?"
"Bekle geliyorum"Hızla aşağı inip buz aramaya başladım.
O sıra da telefonu alıp bogum'u aradım."Jungkook bir sorun mu var? "
"Şey bogum ben bugün gelemeyeceğim sanırım üzgünüm ama söz telafi edicem. "
"Sorun yok jungkook kötü bir şey yok dimi"
"Şey taehyung ayağını burktu da o yüzden gelemiyorum"
"Ayağımı? Ah anladım jungkook başka sefere artık"
"Hoşçakal bogum"
"Hoşçakal jungkook"_________________________________________
Yes be bu planın işe yarayacağını biliyordum. Bende Kim taehyung'sam, Kim jungkook bugün o yemeğe gitmiycek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hardlove
Fanfictionİki iş adamının oğuları olan taehyung ve jungkook iflâs sonucu evlendirilir