a

94 13 1
                                    

Aphrodite sıkıntıdan ofladı. Apollo bunun üstüne göz devirdi.

"Ne oldu yine?"

Aphrodite uzandığı bulutun üstünde ters yatmış başı aşağı sarkıyordu. Apollo ise yüz üstü yatıp başını eline yaslamış ona bakıyordu*

"Kutsadığım ruhu hatırlıyor musun?

Apollo güldü

"500 yıl önce kutsadığın ve o zamandan beri reenkarne olup duran güzellik mi?"

Aphrodite gözlerini kıstı.

"Uzak dur bebeğimden."
"Uzak dur bebeğimden. Anladım tamam. Hep aynı şey."

Apollo Aphrodite ile aynı anda konuşmuş ve gülmüştü.

"Eee ne olmus o ruha?"

"Yeniden doğdu ama.."

"Ama ne?"

"Çirkin."

Apollo gözlerini büyütüp doğruldu

"Nasıl yani?"

dedi kaşlarını çatarak.

"Tarzını bulamadı daha. Oldukça çirkin görünüyor. Rüyalarına girdim ama kulak vermiyor."

Aphrodite Apollo'nun ile kendi bulutunu birleştirdi ardından bulutun küçük bir kısmını avuçlarına aldı enerjisini verdi. Kutsanmış ruh gözüküyordu buluttan. Hmmladı Apollo.

"Oldukça güzel bir çocuk aslında ama neden-"

Cümlesini tamamlayamadan ekrandaki çocuğun başından aşağıya dökülen süt ile susmuştu. Korkarak Aphrodite'e baktı. Aphrodite oldukça sinirli görünüyordu. Bundna haberi yoktu. Ruh ile ilgilenemiyordu çok meşguldü.

"Sakin ol Aphrodite."

dedi Apollo sakin bir sesle. Aphrodite hafif sakinleşmişti.

"Gidiyorum."

dedikten sonra ruhun olduğu yere gitmişti. Apollo göz devirip onu takip etti ne yapacağı belli olmazdı.

İnsan dğnyasına inen ikili direktmen kendilerini çocuğun yanında bulmuşlardı. Aphrodite sinirden güldü ardından parmağını şaklattı. Çocuğuna zorbalık yapan herkesi lanetlemişti. Çirkinlik ve sevgisizlik ile. Apollo yeniden göz devirdi.

"Bu kadarı yeter ve fazla bile hadi gidelim."

Aphrodite nefes verdi kutsadığı ruhun yanına gelip yanağına öpücük kondurdu. Çocuğun zaten pürüzsün olan teni öpücük ile beraber parlamaya başlamıştı. Aphrodite gülümsedi ve Apollo ile beraber geri göklere döndü. O günden sonra. Çocuğuna bulaşan herkesin cildi kötüleşmiş. Her ona zorbalık yaptıklarında ise kötüleşmeye devam etmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Blessed ~ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin