*konuşan kişi hürkan olacakdır*
// Uyarı! BU KİTAPDA TECAVÜZ ZORLA YAKLAŞIMLAR VARDIR! ETKİLENECEKLER ŞİMDİDEN BAŞKA BİR KİTABA GEÇEBİLİR.. //
*polislerle tekrar iş birliği yapmış 11 yaşındaki bir kıza tecavüz eden şerefsizi bize vermişlerdi* demek sendin ha.. *saçından tutmuş duvara yaslamıştım*
= a-abi.. v-vallaha o istedi.. bokunu.. yiyim bırak..
O YAŞTA KÜÇÜÇÜK KIZ SENİN PİS İSTEKLERİNİ NEDEN İSTESİN LAN *bıçağı kaptığım gibi boğazından şah damarına derin bir kesik atıp yere bıraktım* arabayla ormana götürün.. kurtar falan yesinler bari bi yararı olsun.. *üstümdeki bozulan simsiyah takımı düzeltip kırmızı kravatı düzelttim* bugünlük bu kadar mıydı.. polise söyle yarın vericez bu iyiliğin karşılığını..
a: abi.. 1 hafta önce bi çete yakalanmış..
*kendime özel yaptırdığım sandalyeye oturdum* hm.. söyle arif neymiş bakalım bunlar..
a: a-abi.. *yutkundum* bunlar bi çocuğu 3 hafta boyunca.. bir odaya kapatmışlar.. sadece su vermişler.. 1 hafta önce yakalanmışlar..
hallederi-
a: abi onlar..
Onlar?
a: o ünlü çocuk kaçakçılığı yapan mafya başının çetesi..
*arife döndüm sakince* bu ne kadar umurumda? polislerle biz anlaşmamız var.. unutmadın değil mi? para karşılığında kim ne olursa olsun onları bize verip biz hallediyoruz. biliyorsun bu şerefsizlerin organları iyi para ediyor..
a: *asıl söyleyeceğim şeye geldim* abi. çetede genç biri var.
... *yutkundum* ne..?
a: ona zorla bir kaç şey yaptırıyor olabilirler.. baktım da aslında baya masum ama sorgulamadan bilemeyiz.. kaçırılmışta olabilir..
*saçlarımı arkaya attım* tamam yakalanan bütün üyeleri getirsinler yarın.. bakıcaz icabına. *evin altındaki kocaman ve pis kömürlükten çıkıp derin bir nefes aldım bahçede* aahh.. *havaya baktım* *bu dünyanın iyiliği için çalışıyordum.. ben yapmazsam onlar yapmazsa kim yapacaktı.*
// mutlu edeni gerçekte böyle mafya gruplarının olması :)
*arkamdaki adamlara baktım* arabaları hazırlayın. *saatime baktım* "12:35" 12:50 de yola çıkıyoruz. *manikaneye gidip kendi odamda yatağa uzandım* ah.. çok yoruldum be. Böyle insanlar asla pes etmiyor ha?
k: *içeri girdim kapıyı tıklatıp* hazır.
*kaana baktım* tamam.. geliyorum. *her zamanki ne olur olmaz bacağıma belime silah bıçak vs saklamıştım..* *arabalara binip yola koyulmuştuk 5-6 araba* *bakalım kimmiş şu küçük çocuk.. az merak etmedim değil..*
*geldiğimiz yer rüyalarımdan daha berbat bir yerdi.* *gerçekden şehirden uzak etraf çamur yanmış ağaçlar yerde 1 çimen tanesi olmayan en kötü yerlerin biriydi* *belimden silahı çıkartıp yaklaşmaya başladım* bakalım kimmiş bu şerefsizler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Porgola - Mafya
RomanceGercekden onu sevicek mi.. yoksa emelleri için mi kullanacakdı..