הבוקר המנכ"ל ג'ין סו הודע לנו שיצטרף אלינו ממבר חדש...
לא ממש אכפת לי אני אתייחס אליו כמי שאני מתייחס לכל אחד..בקרירות...
זה לא שאני בן אדם רע זה פשוט מי שאני...
הוא קרא לכולנו לחדר ישיבות כי הוא רוצה להכיר לנו אותו.
"אוקי בנים, עניים אלי" קרא ג'ין סו "יש לי חדשות בשבילכם!, נכון אמרתי לכם שנוסיף לכם חבר לקבוצה? אז זאת תהיה חברה ולא חבר"
כולנו בהינו בו בהלם
כאילו מה???
מצרפים אלינו עכשיו בת?
המנכ"ל ג'ין סו התעלם הפרצופים ההמומים שלנו והמשיך לדבר "אז תכירו את החברה החדשה לכם, היא תגור איתכם, תתאמן איתכם, שיר איתכם... בקיצור הכל!"
"(ה/ש) כנסי בבקשה"
לחדר נכנסה נערה בת שנראתה בת בערך 20 בראש מורכן וקדה קידה "שלום, נעים מאוד קוראים לי (ה/ש), מצפה לעבוד איתכם"
"(ה/ש) ואני הכרנו מגיל שנה" ג'ין סו המשיך "ותאמינו לי היא מוכשרת בטרוף! לא רק בשירה ובריקוד היא מוכשרת במלא דברים!"
אני אתן לכם לזמן להכיר אני רק רוצה להודיע על כמה שינויים..."
"דבר הראשון החדרים...יש חלוקה חדשה! תקשיבו טוב, אז ככה:
, גאנגקוק וטאהיונג בחדר אחד
נאמג'ון וג'ין ביחד
גימין, יונגי וג'יי-הופ ביחד
ו(ה/ש) כמובן בחדר לבד!"
אני לא מאמין... אני עם ג'ימין בחדר!!
"וגם נוסף חוק חדש... חייבים להסתובב בבית עם מכנסיים!" צחק ג'ין סו "יש לכם עכשיו אישה בבית, מותר בלי חולצה אבל חייבים מכנסיים!"
כל החבורה צחקה ואני גלגלתי עניים וג'ין סו יצא.
הסתכלתי על הנערה מלמטה עד למעלה...יש לי הרגשה שאני והיא עומדים להיות חברים טובים...
היא התיישבה לידנו והתחילה לדבר "אז.. נעים מאוד אני (ה/ש)!"
כולנו עדיין בהינו בה בשוק עד שנאמג'ון אמר "נעים מאוד אני נאמג'ון הלידר, אני מצפה לעבוד איתך" ואחריו אמרו ג'ימין, טאהיונג, ואז הגיע תורי לדבר...לא דיברתי הרבה רק אמרתי את השם שלי.. ואז היה תורו של ג'יי-הופ וג'ין ואז היה תורו של גאנגקוק לדבר כולם היו בשקט לא מבינים למה הוא לא מדבר.
"אז.. את הזאתי שראיתי בחדר אימונים היום בבוקר?" שאל לפתע
"אממ כן.." ענתה
מה?... הם כבר נפגשו?...
"את רוקדת ממש יפה אני מקווה שנהיה חברים טובים" אמר ג'אנגקוק וחייך
"גם אני" ענתה
מה הולך פה בין שני אליה...?יאייי
ספר על יונמין😇
מקווה שתאהבו😘
YOU ARE READING
אהבה מאחורי הקלעים/יונמין
Romance"הוא הניח את ראשו על כתפי, הרגשתי צמרמורת עוברת בגופי...כמו בכל פעם שהיה נוגע בי" גמור אזזז ספר חדש על יונמין !🥳 טוב הוא לא בדיוק חדש... מי שרוצה להבין הרבה חלקים בסיפור צריך ללכת לסיפור הראשון שלי "אהבה באור הזרקורים"🥰 אז מקווה שתהנו😍 אגב כל הס...