Bölüm 5

175 17 28
                                    

"Hasta olucaz gidelim "derler ve hemen taksi çevirip giderler. Hazal Çağrılara gelmiştir. Çağrı Hazalın saçlarını kurutmasına yardım eder. " Sen benimle benden daha çok ilgileniyorsun Çağrı. Alışırım bak arkadaşım" der imalı-imalı
Arkadaşım demesine bozulsada " Alış ben hep böyle ilgilenirim. Arkadaşlarımla"
"Her arkadaşınla mı?"
"Çok soru sorma al şunları giyin"
Çağrı kendi sweatshirt , eşofman ve çoraplarından vermiştir Hazala. Ardından kendi hemen tişörtünü çıkarır. Hazal Çağrının karın kaslarına hayranlıkla bakar. Sonra üstüne başka bişey giyer. Bi eşofman alıp dışarı çıkar Hazalın rahat giyinmesi için"

Hazal Çağrının kıyafetleri içinde kaybolsada odadan çıkar ve Çağrıya doğru yol alır. Çağrı Hazalı hemen çeker ve grupa atar. Hemde İnstagram hesabına.

DUYURU- Arkadaşlar ig post yorumlarını okuyun geçmeyin.

@ÇağrıKoçak

@cagrikocaak - Arkadaşlar nasıl yakışmış mı? @hazalkucukk----------------------------------------------@hazalkucukk - Çağrıı sil şunu!          ↪️@cagrikocaak - Yanımdasın zaten       ne yorum atıyon salak ahaha

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@cagrikocaak - Arkadaşlar nasıl yakışmış mı? @hazalkucukk
----------------------------------------------
@hazalkucukk - Çağrıı sil şunu!          ↪️@cagrikocaak - Yanımdasın zaten       ne yorum atıyon salak ahaha

@burcuozdinc - yakışmamış!

@berraozdemir - kızlar ağlaya biliriz🥲
@berraozdemir - OHA ÇAĞRI VE BİR KIZ MI? İNANMAM.

@egesimsek - Yakışmaz mı yengeme
↪️@cagrikocaak-@egesimsek Ulan ege
↪️@zeynosarı- @egesimsek Yakışııır ahahahah @hazalkucukk
↪️@cemreal -@egesimsek Tabi Egecim
↪️@sinanarp- @hazalkucukk @cagrikocaak La bebeler bize niye haber etmediniz la

@aliozturk - Hayırlı olssssunnn kardeşlerime
     ↪️ @hazalkucukk- @aliozturk Aliii!
     ↪️ @cagrikocaak- @hazalkucukk @aliozturk yiyin simdi bir- birinizi! Ahahahah
     ↪️ @hazalkucukk- of  @cagrikocaak
     ↪️@ecrinkorkut- @burcuozdinc kaçırdık ya offf gitti çocuk!
     ↪️@sedaoz- @ecrinkorkut Çağrım benim ama paylaşamam! Ağlıyorum!!!
     ↪️@hazalkucukk- @sedaoz Benim derken canım?
    ↪️@cagrikocaak-@hazalkucukk kıskanma güzelim ben seninim
   ↪️@hazalkucukk-@cagrikocaak bunun hesabını sormaz mıyım?!
   ↪️ @badekalaycıoglu-@cagrikocaak GÜZELİM Mİ?
   ↪️@sadeceranaa- @cagrikocaak ama evlenmeliydik!!
    ↪️@ozge483-@selenimben Selen kaptılar Çağrıyııı!! Nasıl olur ya?? Bize bi bakış bile atmıyordu!!!??
↪️@selenimben-@ozge483 NASIL ABİİ OHA?!!
----------------------------------------------

"Çağrıı seni öldürücem!"
"Noldu güzelim ahahha"
"Çağrıı!! Sil şu postu"
Hazal Çağrının elinden telefonunu alıp silmeye çalışırken Çağrı koltuğa Hazalda Çağrının üzerine düşer. Çağrı hiç durmadan çevrilir ve Hazalı altına alır.
"Kızım daha çok çalışmalısın.Fail!" diyerek güler Çağrı. Hazal ayağıyla Çağrının kalçasına tekme atar. Ve yerinsen kalkar.
"Ahhh! Hazal yardım et çok kötü vurdun kıpırdayamıyorum! Hazall! "
Hazal telaşla "Çağrı özüz dilerim, gerçekten" diyerek yüzünü açarken Çağrı gülmeye başlar.
"Noldu güzelim korktun mu?"
"Salaksın sen!"
"Ee uyuyalım artık çok yoruldum bugün."
Hazalda onaylar ve Çağrının yatağına geçer.
Çağrı Hazalın yanına oturup konuşmaya başlar.
"Hazal her şey çok güzeldi bugün. Çok teşekkür ederim"
Hazal yerinde doğrulur. Siyah saçlı çocuğa bakar. Çok yakışıklıdır sanki ondan başkası yokmuşcasına bakar.
"Senin fikrindi zaten. Çok güzeldi her şey. " Çağrı Hazala yaklaşır aralarında sadece nefes geçicek kadar mesafe vardır. "Çok güzelsin Hazal" diyerek Hazalın yanağını okşamaya başlar eliyle. Hazal şuan tam orda Çağrıyı öpmemek için zor tutuyordu kendini. İlk defa birinin kendisini öpmesini diliyordu. Hemde çok.
Hazal Çağrının yanağına küçük bir öpücük kondurdu. Ve kulağına "İyi geceler" dedi.
Çağrının yüzüne yerleşen gülümsemenin eşi benzeri yoktu.
Tam odadan çıkacakken "Çağrı" diye seslenir Hazal.
"Efendim güzelim?"
"Yanımda kalsana"

Evett arkadaşlarr bugünün son bölümü mü bilemiyorum, aklıma birşeyler gelirse yazarımm, ama şimdilik bu bölümü kısa kestim.

İstediğiniz sahneler varsa yaza bilirsinizzzz

Seviliyorsunuzzz💗

ÇağHazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin