MCND- Amikor...

120 5 8
                                    

Mcnd, amikor elsőre összevesztek

Castle J

Mostanában sok dolga volt a munka miatt ezért elég keveset találkoztatok, amire kezdtél rá unni. Bár tény hogy már hozzászoktál, csak hiányoznak a reggeli csókok, a közös séták és az esti filmezés. Eléggé egy romantikus pár vagytok, így egyikőtöknek sem volt a romantikus film az ellenére, és mivel párodnak éppen szabadnapja volt, ezért most is éppen azt néztetek mikor felhoztad a témát.
-Amúgy... Tudom hogy sok dolgod van de néha azért velem is foglalkozhatnál többet.- kár volt ezt mondnai ugyanis CastleJ hamar fel szokta kapni a vizet és ez most sem volt másképp.
-Szerinted én tehetek róla? Valamiből meg kell élni nem ülhetek csak itthon karbatett kézzel téged babusgatva!- emelte meg hangját. Természetesen mint az emberek elég nagy része, te sem szeretted hogyha kiabálnak veled. Sőt, mitöbb. Gyűlölted. Egyből könnyek szöktek a szemedbe, amit ő is észrevett.
- Én ezt értem... De legalább mikor megjössz... Akár egy kis puszi is jól esne.- ekkor már kis is folyt az a bizonyos könycsepp. Ekkor arra lettél figyelmes, hogy két kar fonódik derekad köré.
-Sajnálom. Többet nem kiabálok veled és ígérem többet foglalkozom majd veled innentől. - Fordított maga felé és csókolt meg lágyan. Ezek után úgy ís tett ahogy mondta.

(⁠ノ⁠◕⁠ヮ⁠◕⁠)⁠ノ⁠*⁠.⁠✧


Minjae

Párod egy kedves, aranyos személyiségű kismaci. De őt is fel lehet húzni. Például azzal, ha a legjobb barátoddal vagy. Tudja hogy régen tetszett neked ezáltal automatikusan félt tőle.
-Megmondtam hogy ne puszilgasson téged! El akar tőlem venni! - mondta fel alá járkálva a nappaliban.
-Dehogy akar! Az csak egy baráti puszi volt. Semmi több és ne problémázz rajta amíg az arcomat puszilja meg! Akkor háborogj amikor a számat! - emelted meg kissé hangsúlyodat a kanapén ülve.
-Ezek szerint oda adja a következőt? Hova fajul a mai társadalom?! - mondta mintha ő nem a mai világban élne.
-Szörnyű vagy... Inkább ülj le és nézzünk My little pony-t! - persze ez a terv tetszett neki ígyhát melléd huppant és végig cringe-eltétek az egészet. De persze ez a kis összekapás a film után szóba került, de hamar lepörögtetek a témáról.

(⁠ノ⁠◕⁠ヮ⁠◕⁠)⁠ノ⁠*⁠.⁠✧

Bic

Párod mindig egy érdekes ember volt. De őszintén szólva ő az akivel soha nem veszekedtetek. Egészen mostanáig. Egy fiú eléggé megbámult téged és mikor rá akart szólni mondtad hogy hadja annyiban. De túl féltékeny volt. Ebből adódóan kiakadt arra hogy mit gondolsz, hogy más megbámulhat téged. De szerencsére csak a végére bevágott egy aranyos durcát és 2-3 hónapra rá egész könnyen kezelhetővé váltak az ilyen féltékenységi problémái.

(⁠ノ⁠◕⁠ヮ⁠◕⁠)⁠ノ⁠*⁠.⁠✧

Huijun

Egy kész szívtipró, már szinte gimi óta. Már kiskorotokban is, álmodoztak utána a lányok, de miután már együtt voltatok máshogy kezelted a dolgokat. Nem volt szó szerinti veszekedés. Inkább egy kis féltékenység és megnyugtatás.
-Az a kis csitri azt hiszi elvehet téged, mert szebb a haja, meg a lábai, és a ... Ohh... Lehet tényleg el vehet.- mondtad, mikor az Itzy-s Lia flörtölni kezdett vele. Ekkor kezdtél el kételkedni magadban.
-Tőlem nem vehet el senki.- mondta és erősen magához ölelt.

(⁠ノ⁠◕⁠ヮ⁠◕⁠)⁠ノ⁠*⁠.⁠✧

✨Win✨

Imádja. Ha. Rá. Figyelnek. Ez az ember egy szeretet bomba. Nem lehet lelőni se. Nagyon szeret téged, ezért soha nem bántana. Ez esetben is csak lelkileg és véletlen bántott. Mostanában kevesebbet foglalkoztál vele, mivel gyászoltál. Legjobb barátod és a kedvenc unokatesód meghalt, ami miatt azonban a folytonos sírás kerülgetett. Nem volt kedved az emberekhez, és ezt ő is tudta. Próbált vígasztalni, de elküldted. Gyász idején mindig egyedül szeretnél ilyenkor lenni. De ő ezt nem fogja fel.
-Mi lenne ha megtanulnál velem is foglalkozni és nem csak a sarokban kuporogni, miközben sirdogálsz?- a szavak jelenleg fájdalmasan estek, ezért automatikusan mégjobban kezdtél el sírni.
-M... Mi len.. lennd ha te... Te meg... Nem bántanál meg ... Mé... Mégjobban?- szipogtad, könnyeiddel küzködve.
-... Ohh... Sajnálom.- mondta és beült melléd a sarokba. Egész nap csak ott kuporogtatok egymást ölelgetve. Persze ez a kis ördögfióka oltogatott téged, de nem is ő lenne ha nem tenné ezt. Vérbeli maknae

(⁠ノ⁠◕⁠ヮ⁠◕⁠)⁠ノ⁠*⁠.⁠✧


Remélem mindenkinek tetszett, ez a kis rövid rész. Lehet kérni kommentben és privátban is részeket.
Bandák amikből lehet válogatni:

Skz
Ateez
Mcnd
Oneus
Exo
Enhypen
Bts
Seventeen
Monsta X
XDinary Heroes
Bigbang
Nct
P1harmony
Got7

Női bandák:

Itzy
Bp
(G)-Idle
Le sserafim
New jeans
Nmixx
Ive

A LISTA MÉG BŐVÜLHET!

Napi kérdés:

Ki a bias-otok az MCND-ből?

Ide meg jöhetnek a tippek hogy vajon nekem ki:

(⁠ノ⁠◕⁠ヮ⁠◕⁠)⁠ノ⁠*⁠.⁠✧


_Szofi17_ Köcske

Kpop ReactionWhere stories live. Discover now