Az első csók - first kiss
Helyesírást nézzétek el
Johnny
Tudtad hogy nem lehetsz szerelmes bátyád legjobb barátjába. Csak hogy ez valahogy nem jött össze. Amikor még traniee volt már akkor szeretted de az az évek alatt nem elmúlt hanem felerősödött. Épp egyik nap bátyádat akartad megijeszteni mert horror filmet nézett Johnny-val.
Mikor leértél az emeletről szíved kihagyott egy ütemet mert bár tudtad hogy Johnny is ott van, akárhányszor megláttad szívdobogásod felerősödött. Kellőképp sötét volt már, így halkan a falhoz simulva mentél. Szinte semmit nem láttál, ezért nem néztél a tv-re és a fényre hogy szemed megszokja. Hallottad hogy valamit beszélnek, de nem néztél oda még mindig. Ekkor meglátod Johnny-t előtted, ettől majdnem felsikítasz annyira hirtelen ért a megjelenése. Viszont ekkor hirtelen ajkaidra tapad. Szenvedélyesen csókolt, de ezzel ellenben elég gyorsan el is vált tőled. Ekkor még közelebb hajolva füledbe suttogott.-Bocsi, de el kellet csitítanom valahogy. Ha meg akarod ijeszteni Taeyong-ot ne sikoltozz.
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)
( ノ^ω^)ノMark
Épp egy partin voltatok és Mark pont annyit ivott hogy rád még épp tudjon figyelni. De ha őszinték akarunk lenni nem igazán nézett úgy ki mint aki egyáltalán másra is képes lenne figyelni. Ezt főleg akkor érezted mikor a semmiből egyszercsak ajkaidra tapadt. Csókja gyengéd és szenvedélyes volt. Enyhén lihegve váltatok el egymástól.
-Szeretlek- mondta és őszinteség csillant fel szemeiben.
-Én is téged. - és újra egy édes csókba hívott.
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)ノRenjun
-Megverlek - kiáltottál Jeno után, mikor felestél a lábában, ezáltal automatikusan kergetőzni kezdtetek. Hogy még idegesebb legyél enyhén neki lökött a fal mellett álló Renjun-nak de szátok véletlen össze ért egy kicsit. Mielőtt elhúzódhattál volna, tarkódnál fogva visszahúzott és mostmár egy rendes, lágy de mély csókban részesített. Ezek után, bár teljesen zavarban, de azon voltál napokig hogy ezt a kis -jól elsült- viccet vissza add Jeno-nak.
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)ノYuta
Bátyád, Winwin jött érted suliba de mikor az iskola elé ért inkább Yuta-t küldte hogy keressen meg téged. Hát ez nem úgy sült el ahogy tervezte, tekintve hogy mikor megtalált téged odament hozzád, és megcsókolt. Szenvedélyesen, mélyen, és birtoklóan mart ajkaidra hogy aztán otthagyva téged utána eredj és kövesd a bátyádig.
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)ノ
( ノ^ω^)ノShotaro (akkor is benne lesz)
Csak egy átlagos napon tanultál a szobádban, mikor teljesen hirtelen valaki kinyitotta az ajtót... pontosabban kitörte. Odament hozzád és mikor elmondta hogy szeret téged és megtudta hogy te is így érzel, örömében adott egy szájrapuszit, ami lassan átalakult egészen mássá. Nyelvét óvatosan átdugta szádba és, bár röviden, de szenvedélyesen csókolt. Ezzel elment, otthagyva döbbent mivoltodat.
Tudom, tudom, régen volt rész és miért nem a másik könyvbe rakok ki valamit mostmár. Ez egyszerű... ötlethiány....De mindenesetre próbálok visszatérni az íráshoz.
🎮Sziasztok nutellás macskáim🎮
VOUS LISEZ
Kpop Reaction
AléatoireEz egy Kpop reaction könyv lesz. Kedvenc Idol-aitokról láthattok részeket. Hogyan reagálnának, Oneshot-ok Stb. ❗18/16+❗ Legjobb helyezések #2 Monbebe - 2022.12. 3.