«♡»

495 43 72
                                    

Jennie yavaş adımlarla sınıfa doğru ilerliyordu.Kafasını kaldırmıyordu bir metre karşısında duran Jisoo'yu görmemek için.

Ama nafile.Jisoo çoktan onun karşısında durmuş, Jennie'nin çenesini eliyle tutup kaldırmıştı.

Jennie direkt onunla göz göze gelince utanarak gözünü çevirdi.Jisoo bu hareketini görüp sırıttı.

"Bana açıklaman gereken birşey yok mu Jennie Kim?"

O panikle kekelemeye başladı.

"A-açıklamak mı?Neyi açıklayacağım ki?"

"Senin de haberinin olduğunu biliyorum."

Jisoo'nun kışkırtıcı ses tonuyla Jennie kendini çok garip hissediyordu.Böyle ki arkasını dönüp ışık hızında koştu.Bu hareketi fazla utanç vericiydi ama yapacak başka birşey yoktu.

Jennie'nin en yakın arkadaşı Lisa,onun okulun popüler kızı Jisoo'dan hoşlandığını Jisoo'ya söylemişti,tam bir gün önce.Jennie reddedileceğini düşünüyordu çünkü o Jisoo'nun tam tersi sakin bir kızdı.

Şimdi ise Jennie Lalisa'dan hesap sormak için onu arıyordu okulun her yerinde.Bakmadığı yer kalmamıştı,son çare tuvalete bakmaktı.

Ve gittiğinde oradaydı, Rosé ile öpüşüyordu!

Onun içeri dalmasıyla Lisa ile Rosé hemen ayrılıp ona baktılar.Yüzleri kıpkırmızı olmuştu utançtan.

"Jennie biz-"

"Açıklama yapmana gerek yok aranızda birşey olduğunu biliyordum.Benim acilen seninle konuşmam gerek."diyip Lisa'yı işaret etti.

Onlar çıktığında Jennie bir açıklama bekliyormuş gibi bakıyordu Lisa'ya.Lisa ise dayanamayıp gülmeye başladı.

"Ne gülüyorsun?"

"Bana öyle bakma amk çok komik görünüyorsun."

"Of kes sesini de beni bu durumdan kurtar.Rezil oldum senin yüzünden!"

"Rezil olmak mı? Sen bunu söylediğime dua et.Senin söylemeni bekleseydik ölürdük çoktan."

"Şimdi daha mı iyi?Bak Lisa, arkadaşım falan demem gebertirim seni!Git Jisoo'ya şaka yaptığını falan söyle!"

"Ben yalan söylemeyi sevmem."

O sinirden gülmeye başlarken Jisoo'nun sesi onu durdurdu.

"Selam kızlar."

"Selam Jisoo unnie."dedi Lisa.

"Okulu ekelim mi bugün?"dedi Jennie'ye bakarak.

Lisa çoktan kaçmıştı ve Jisoo ile Jennie baş başa kalmıştı.

"Ne?"

"Okulu ekelim mi diyorum.Canım sıkıldı da."

"B-bilmem."

"Hayır diyemiyorsan demek ki gitmek istiyorsun.Eh hadi bakalım."diyip önden gitmeye başladı.Jennie ise durumu anlamaya çalışırken onun arkasından adımlarını atıyordu.

Birlikte dışarı çıktıklarında Jisoo Jennie'nin elinden tutarak hızla arabaya taraf gitti.

"Jisoo nereye gidiyoruz?"

"Arabaya bin, gittiğimiz yer sürpriz olsun.

Arabaya bindiklerinde Jisoo arada sırada Jennie'ye gülümseyerek bakıyordu.Jennie ise bulunduğu durum yüzünden ölmemek için kendini zor tutuyordu.

Tam 15 dakika sonra bir sokağa gelmişlerdi,ama burada çok fazla kişi yoktu.Hafif eken rüzgar yüzünden saçları uçuşan Jennie, hiç gelmediği bir sokak yüzünden korkmaya başlamıştı bile.

kiss me || jensoo oneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin