1.Bölüm: Bar Sahibi

79 10 4
                                    

"Dostum, buranın sahibi olan adam periler kadar güzelmiş görenler çok güzel olduğunu söylüyor."

Sehun, söylediğinde merakım daha da artmıştı. "Kendi barı değil mi, neden ortaya çıkmıyor? Oturduğu yerden mi emir veriyor bu adam?" diye sordum. Sehun, sırıttı. "Aşırı merak ettin, değil mi?" diye sordu. "Neyse ne, ben içki almaya gidiyorum" dedim ve masadan kalktım. Bar masasına doğru ilerledim ve barmene yaklaştım. "Tekila istiyorum."

"Birini mi yalamak istiyorsun?"

Bu soruyla afallamıştım, sesin sahibine baktım. Bebek mavisi gömlek ve siyah pantolon giyen benden daha minik duran bir adamdı.

"Hayır, hem sende kimsin?" diye sordum.

"Ben bu barın sahibiyim, Byun Baekhyun. Sen kimsin?"

Barın sahibi? Hani Sehun'un deyimiyle 'Periler kadar güzel olan' şu bar sahibi? Sırıttım, gerçekten güzeldi. Şaka yoktu, ona yaklaştım. "Peki bu gizemli patronumuz neden bugün ortada?" diye sordum. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı, "Canım sıkıldı ve canım oyun oynamak istiyor diyelim?" dedi.

"Ha, siktir! İçki bahanesiyle sevgili mi yaptın hemen?" Evet, Sehun'un sesi ortamı bozmuştu. "Daha da ha siktir, sen... Byun Baekhyun musun?" dedi heyecanla.

Baekhyun göz devirdi, "Evet desem gidecek misin?" diye sordu. Sehun, bana sırıtarak giderken Baekhyun beni siyah gömleğimden çekti ve dudaklarıma yapıştı. Heyecan ve şoktan tepki veremez olmuştum, araya dillerde girince panikle Baekhyunu ittim. "Ne yapıyorsun?!"

"Beni yiyecek gibi bakıyordun, benimde canım sıkılıyordu. Yere itip zarar vermene gerek yoktu."

"Özür dilerim, sen öyle birden öpünce panik oldum."

Baekhyun, ayağa kalkarken güldü. "Bir daha panikleyince bana haber ver de durayım, çünkü ne itilmek istiyorum ne de kalçamı kırmak istiyorum."

"Baekhyun...!"

Duyulan kadın sesiyle ikimizde sesin sahibine döndük, "Ha... Ne işin var, Mina?" diye sordu. "Baban sana ulaşamamış, burada olmazdın normalde bugün."

"Mina, seni sevmediğimi biliyorsun değil mi? Ve seninle mutlu olmadığımı?"

"Baekhyun-"

"En önemlisi, erkeklerden hoşlandığımı."

Mina denilen kız bana baktığında gerilmiştim, "En azından birini hayatına alıp mutlu ol, Baekhyun. Beni sevmeni istemiyorum, sadece hayatın düzene girsin."

"Mina... Siktir git." Baekhyun, ciddiyetle söylediğinde az önceki havadan eser yoktu. "Baekhyun..."

"Mina, ailem yüzünden seni görmeye bile tahammülüm yok. Git lütfen, yoksa hiç istemediğim bir yüzümü göreceksin."

O an araya girdim, Baekhyunun omzuna dokundum. "Sakin ol, kızı korkutuyorsun." dedim.

Kız gidince Baekhyun, içkisini direk kafasına dikti. "Sorunların varmış, iyi misin?" dediğimde dibime girdi.

"Uzun bir öpüşme sonrası hiçbir şeyim kalmayacak."

Mahperi :: ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin