5.Bölüm: Uzun bir gece

19 2 0
                                    

İkili saatlerce içmişti, ama Baekhyuna göre Chanyeol daha da sarhoştu. Chanyeol, kadehine şarap dolduracakken Baekhyun elini tutarak durdurdu. "Hiç iyi görünmüyorsun, daha içme."

Chanyeol, Baekhyuna yaklaştı. "Bir öpüşme sonrası daha iyi olacağım."

Baekhyunun dudaklarını öptüğünde Baekhyun ne itti ne karşılık verdi, sorun değildi.

Chanyeol dudaklarını ayırdığında Baekhyuna yaklaştı, "Bu gece, sadece bu gece beni öpmeni istiyorum Baekhyun. Eğer öpmezsen hayatından çıkıp seni unutmaya çalışacağım ama eğer öpersen-"

"Susacak mısın artık?" dedikten sonra dudaklarını Chanyeolun dudaklarına bastırdı, tamam, Chanyeola aşık falan değildi ama unutulmak istemiyordu.

Baekhyun dudaklarını ayırdı, "Bu gece, sadece bu gece istediğin şeyleri yapacağım ama... bir şartla: sabaha her şeyi unut, unutmazsan da unutacak olan bana sakın hatırlatma."

"Tamam..." dedi Chanyeol, Baekhyun yerinden kalkıp Chanyeolun kucağına oturdu, kollarını Chanyeolun boynuna bacaklarını Chanyeolun beline sardı. Chanyeol, Baekhyunun ince belini sardı ve dudaklarıyla Baekhyunun boynuna ilerledi. "İzler bırakmak istiyorum, yapabilir miyim?" diye sordu. "Boynum olmaz, görünmesini istemiyorum, görünmeyen bir yere bırak, yeterince çirkinim."

"Çok güzelsin..."

"Değilim."

"Çok ama çok güzelsin."

"Şunu keser misin?"

"Burada göstermek istemiyorum, göğüsünü görmesinler."

"Bana farketmez."

*****

Odalardan birine geçtiklerinde Baekhyun hala aynı poziyonda Chanyeolun kucağındaydı, Baekhyunu yavaşça yatağa bıraktı ve gömleğini açtı. Sabırsızlıkla göğüs ucunu yalayıp ısırdığında Baekhyun inledi. Gece çok uzun geçecekti anlaşılan...

AAAAAA YAZAMIYORUM NEFESİM Bİ TARAFLARIMA KAÇTI DÜŞÜNÜRKEN HAYIR BEBE DE DEĞİLİM Kİ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mahperi :: ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin