Ahh! Onu Seviyorum!

40 2 0
                                    

Merhaba Günlüğüm!

Yine geldim ama yazılarım susmayacak bu gece. Gözyaşlarım...

En çok da kalbim. Çünkü ben hep susturdum,yaralarını hep örtmeye çalıştım ama onu görünce. Ahh! o çok yakışıklı. Böyle konuşamıyor insan sadece utanarak bakınıyor. Bir kızla görürse o kızı öldüresi geliyor. Çünkü seviyor. Çünkü aşık. Çocuk onu bilmeden/ bilerek umursamıyor. Ama kız o kadar kapılıyor ki çocuğun o yumuşak esintisine sırf onun için yapmadığı şebeklik kalmıyor. İşte ben günlüğüm, işte o saflardan, aşıklardan biri de ben. Onun o güzel bakışlarına, gülüşüne, kızgınlığına aşık olmuş ben. İnsan sevince tam sevmeli sevmiyorsa da nefret etmeli. Çünkü kimse kimsenin duyguları ile oynamamalı onu üzmemeli, kalbini kırmamalı. Çünkü kalp nedir? Satın alınır mı? Veya kolay mı tamir olur?

Günlükler neden konuşamıyor benim dert dostum?

Çünkü insan bazen sadece içini dökmek ister. Karşısındakinin onu boş gözlerle bir şey söylemeden izlemesini veya bir şey dediğinde çok konuşmasını istemez. Günlüklerde hep içimizi dökeriz. İlk defa kimse konuşmaz, yargılamaz,akıl vermez...

İşte böyle bugün yine karşımda her şeyden habersizce sadece o mükemmel gülüşünü sergiliyordu. Bunu yapmasından nefret ediyorum! Çünkü o zaman fazla masum ve yakışıklı oluyor. Sonra o kızlar aşık oluyor sonra sinirleniyorsun sonra tehdit edip saçını başını yoluyorsun falan filan...

Anlayacağın dostum, üşeniyorum. Kes şunu demeyi. Tamam ben bir '' Bayan Üşengeç'' modellerinden biriyim.

Bence kızlar güzel varlıklar. Varlık mı? Ahh! şu çocuk aklımı başımdan aldı yine. İnsan desek daha doğru olabilirdi. Her neyse. Immm! Nerede kaldık dostum. Evet! Kızlar güzel insanlar. Neden mi? Çünkü kırmıyorlar, aldatmıyorlar onlar sadece sadece seviyorlar. Ama mutlaka tam tersi olanlarda var. Tüm kızlar iyi değildir. Tüm erkeklerde ÖKÜZ!

İşte durumlar böyle sessiz dostum. My ÖKÜZ is very very yakışıklı, tatlı, sevecen, bide çok güzel gülüyor bide saçları güzel bide gözleri bide......

UMARIM YARIN DAHA GÜZEL OLUR. İYİ GECELER!

( Bitti! İlk hikayem ve ilk bölümüm. Umarım başarılıdır. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAPMADIM, KIYAMADIM SANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin