Ölü Ülke

137 11 4
                                    

Los Angeles'da ölümcül hastalıklara karşı mücadele etmek için araştırmalar yapan David Green araştırmalarının sonuna yaklaşmıştı. Dna'sı insan dna'sına yakın olan maymunlar üzerinde deney yapan ve başarılı olan David Green, kanser hastalığının tedavisini bulmuş ancak deneyi insanlar üzerinde daha denenmemişti, denenmesi tehlikeli olabilir ve yasal değildi, David Green deneyini tamamlamak amacıyla yasal olmayan bir deney yapmaya karar vermişti bunun için bir denek bulması gerekiyordu bundan kolay ne vardı ki hastane masraflarını karşılayacak durumda olamayan bir çok insan varken bunun içinde en uygun olan eğitim seviyesi düşük olan bir aile bulmaktı ve kısa bir sürede bulması zor olmamıştı Anderson ailesinin en küçük oğlu Shane kan kanseriydi bir yardım sever olarak evlerine giren David Green Shane'nin tüm masraflarını karşılayacağını ancak Shane'nin yanında kalmasını istediğini belirtti aile bu teklifi kabul etmek zorunda kalmıştı. Doktor, Shane'i alıp kliniğe götürmüştü deneylere başlarken her şey yolunda gidiyordu fakat bir süre sonra olaylar sarpa sarmaya başlamıştı maymunlar üzerinde alınan başarılı sonuç insanlar üzerinde başarıya ulaşmamıştı küçük Shane'nin nabzı gittikçe düşüyor doktor David panikleyip ne yapacağını bilmiyordu yaptığı kalp masajları işe yaramıyor küçük çocuk zaman ilerledikçe ölüme bir adım daha yaklaşıyordu vede zaman gelmişti çocuğun kalbi tamamen durmuştu doktor bir köşede sessizce yığıla kaldı bir kaç dakika kıpırdayamadı sonra korkarak klinikten çıktı ve evine gitti. Evine gittiğinde yatağına uzandı vicdanı hiçte rahat değildi ancak elinden hiçte bir şey gelmezdi Doktor beyninde ufacık çocuğun o korku dolu çığlıklarını duyuyordu O nasıl bir ürkütücü bir hataydı ki bunu insanlar üzerinde denemeye karar verip bu ufacık, gencecik çocuğu canından etmişti.

Ölü ÜlkeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin