Merhaba arkadaşlar çocukluğumdan beri Doktor olmak istiyorum. Ama bilirsiniz bir algı var " senmi tıp okuyacaksın?", " daha matematik bile yapamıyorsun tıpı rüyada görürsün", " hayaller Paris gerçekler türkiye" bu ve bunun tarzında çok söz duymuş olmalısınız. Ben küçüklüğümden beri yapamazsın algısına alışmıştım ve kendimi yapamıyacağıma inandırmıştım taki yksde önüme optik gelene kadar insanlar sürekli yönetmeye çalışıyordu beni bilinç altımı bunu yapamıyacağıma dair kodlamalar yüklüyordu. Optiği aldığımda derin bir nefes alıp EA olmama rağmen sayısal yaptım ve sıralamam baya iyi geldi.
Ve şöyle düşündüm " onlar yaptıysa ben neden yapamayayım?" bu düşünce tarzı hayatımı değiştiridi ve sayısal bölüme geçtim. Dershaneye kayıt oldum eşit ağırlıkçı olmama rağmen denemelerde sayısalcılara fark attıp fiziği full çekiyordum ama arkadaş ortamı ve Yanlış çalışma yüzünden tekrar mezuna kaldım ve yine insanlar sayısal senin neyine sözelci ol gibi sözler söylemeye başladı ama ben asla pes etmeyeceğim tıp için elimden geleni yapacağım.
Bu sınavda 3. Yılım olucak bu kitabı yazmamın sebebi motive olmak ve sınav sürecinde yaptığım yanlışları siz yapmayın diye söylemek olucak.
İleriki bölümlerde programım ve çalışma şeklimden bahsedeceğim.
TIP OLSUN ARTIK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yks başarı günlüğüm | Tıp kazanmak
General FictionHayallerinden vazgeçmemeye çalışan bir gemcin umut dolu hikayesi... HEDEF TıP FAKÜLTESİ KAZANMAK.