Daniel'i herşeyden çok seviyordum, tanıştığımız günden beri.Ama o beni görmek yerine okula yeni gelen Lee Daehwi'yi görmeyi tercih ediyordu.Ona herşeyimle çok yakındım,hem de herşeyimle.Ama o bunu anlamıyordu,veya anlamak istemiyordu.Her gün aynı şeyler yaşanıyordu,okula geliyoruz,Daniel Daehwi'yi görüyor,Daehwi onun yanına geliyor ve sohbet ediyorlar,Daehwi giderken Daniel kalçalarına bakıyor ve iç çekiyor ama bunlar yaşanırken Ong Seongwoo nerede diye sorarsanız,sormayın çünkü Ong Seongwoo sadece Kang Daniel'i teselli eden bir arkadaş.
Bugün de aynı şeyler yaşandı.Daniel okula geldi,tam benim yanıma gelecekken Daehwi onun yanına gitti.Bense sessizce onları takip ettim.Gerçi sessiz olmasam da fark etmezdi,Daniel yanında Daehwi varken kimseyi umursamıyordu.Daehwi onu kolundan tutup okula doğru sürükledi.Hala yanlarında ilerliyordum ama ikisi de beni umursamıyordu.Erkekler tuvaletine geldiklerinde durdum.Kapıda Daniel'i beklemeye karar verdim.
Korktuğum şey olmadı,Daehwi sadece ellerini yıkadı ve Daniel'in saçlarıyla oynadı.Daniel çok güzel gülümsüyordu,ama o kimsenin saçlarıyla oynamasını istemezdi ki..Daehwi saçlarıyla oynamaya devam etti.Yumuşacık gri saçlarına şuan dokunmayı o kadar çok istiyordum ki..
(Gri saçlı Daniel 🛐)
Daehwi Daniel'le oynamayı bırakınca tuvaletten birazcık uzaklaştım.Birlikte çıktılar ve Daehwi ona el sallayıp sınıfına doğru ilerledi.Daniel sonunda beni farkedince yanına gittim.Heyecanla elimi tuttu,bu bende kalp krizi etkisi yaratırken Daniel yanağımı okşadı.
-Seongwoo okul bahçesinden beni buraya kadar sürükledi sonra da saçlarımla oynadı,sence o da beni seviyor mu?Bence seviyor.Keşke tekrar yapsa.Ama bugün hiç konuşmadı neredeyse..Yine de bence beni seviyordur sen ne dersin?
-Bence o da seni seviyordur,hyung..
Her gün aynı şeylerin olmasından bıkmıştım.Daniel'le birlikte tenefüste kantine indik.Güzelce sohbet ediyorduk,ta ki Daniel Daehwi'yi bir başkasıyla görene kadar..
Daehwi Woojin ile birlikteydi,hatta el ele tutuşmuş duruyorlardı.Daniel bunu görür görmez kimsenin gitmediği erkekler tuvaletine gitti,mecburen yanına koştum.Daniel yine her zamanki gibi ağlamaya başlamıştı.Buradan sonrasını ezbere biliyordum,önce beni sevmiyor diye isyan edecek sonra akşam içmek isteyecek.Sarhoş olunca mecburen benimle kalacak ve ben her gün jiletle kestiğim bileğime yeni bir kesik ekleyeceğim.Her zaman olurdu bu..Alışmıştım.
-Seongwoo ya beni sevmiyorsa?
-Saçmalama Daniel,seviyordur.
-Ama Woojin ile birlikte.
-Belki sınavdan yüksek not aldığı için seviniyordur?
-Bu gece yine içmeye gidelim mi Seongwoo?
-Söz ver,çok içmeyeceksin ama.
-Hmm,söz.
Akşam Daniel'le yine aynı bara geldik,yine o isyan ediyordu bense onu teselli ediyordum.Çok içmeyeceğim dese bile yine sarhoş olmuştu,hesabı ödedim ve masadan kalktım.Daniel'i sandalyesinden kaldırıp evime getirdim.Yatağa yatırdığımda elimi bırakmadı ve beni kendine çekti.
-Seongwoo..?
-Daniel?
Hiçbir şey demedi.Sadece yüzüme baktı.Birşey diyemeyeceğini anladığımda üstündekileri çıkardım,ona zarzor banyo yaptırdıktan sonra yatağıma yatırdım.Kendi pijamalarımdan birini giydirdim,sonrasında üzerimdekileri çıkardım.Tekrar banyoya girdim,yerini artık ezberlediğim jileti aldım ve heryerimi kestim..Yine ve yine.Bu gece onunla yatmak istiyordum,bu yüzden banyo yaptım.Yaralarım çok sızlıyordu.Ağlaya ağlaya kestiğim yerlere ağlaya ağlaya sabun sürüp su döküyordum.Daniel'in ise hiç haberi yoktu.
Üzerimi giyinip onun yanına gittim.Hala bıraktığım gibi uyuyordu.Üstüne birşey giydirmedim bilerek,onun kokusunu iyice içime çekmek istedim.Yorganı bacaklarının altından aldım ve üzerini örttüm.Kendim de onun omzuna yattım.Çok güzel kokuyordu,sonsuza kadar böyle kalmak istedim ama imkansızdı bu.Bu yüzden her seferinde yaptığım gibi kafasını kendime çevirip dudaklarını dudaklarıma bastırdım.
-Seni seviyorum hyung..Sen beni sevmeyecek olsan bile.
İşte yeni hikaye.Ama bu angst olacak ve en fazla 5 bölüm olacak yani minific.Angst yapmamı istemezseniz söyleyin ama ben bunu angst yapmak istiyorum haberiniz olsun.Oy verip yorum yapmayı unutmayın minik tilkilerim 🦊❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What about me Hyung? || Ongniel
FanfictionKang Daniel Lee Daehwi'ye olan aşkı yüzünden en yakın arkadaşı Ong Seongwoo'nun onu ne kadar sevdiğinin farkına varamamıştı. "Onu çok seviyorum Seongwoo.." "Peki ya beni hyung?"