Sabah Daniel'in yanında uyandım.Uyurken onu izlemek dünyanın en güzel şeyi olabilirdi.Uyandığında bana gülümsedi ve yataktan kalktı.Kahvaltı ederken Daehwi aradı onu.Tabiki beyefendi hemen heyecanla telefonu açtı ve hazırlanıp heyecanla evden çıktı.Okula geldiğimde yine onları beraber gördüm.Artık bu görüntüyü görmekten bıktım.Her gün aynı şeyler yaşanıyordu ve ben bundan bıkmıştım cidden.Yine beraber erkekler tuvaletine gittiler.Yine Daehwi ellerini yıkayacaktı ve gülüşeceklerdi bu yüzden dışarıda onu bekledim.Yanıma geldiğinde garip bir yüz ifadesi vardı.
-Ne oldu Daniel?
-Ona çıkma teklifi ettim..
-Cevap verdi mi?
-Düşünmek istedi.
-Üzülme.
-Bugün yine..
-Çok içmezsen olur Daniel.
*********************************************
Yine içmeye gittik ve Daniel çok sarhoş oldu.Hepsi şu Daehwi denen çocuk yüzündendi,çok içme desem de beni dinlemiyordu işte.Ağlayarak içiyordu,bense sadece ona sarılıyordum.Elimden birşey gelmiyordu.Onu tekrar evime getirdim.Üzerindekileri çıkardım ve yatağıma yatırdım.Bugün banyo yaptıramazdım,kendi şampuanından başka şampuan kullanamıyordu.Bugün de jiletle yara yapacaktım,banyoya gittim ve suyu açtım.Banyo hazır olunca odada üstümdekileri çıkarttım.Yatakta hafif bir kıpırdanma olunca gülümsedim,Daniel herhalde arkasını dönüyordu.Banyoya doğru ilerlerken belimde bir el hissettim ve olduğum yerde dönüp kaldım.
-Nereye Seongwoo..?
Angst yazmaktan vazgeçtim eheheh bir sonraki bölüm de smut yühehe 🦊 ❤️
Oy verip yorum yapmayı unutmayın tşk 🦊❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What about me Hyung? || Ongniel
FanfictionKang Daniel Lee Daehwi'ye olan aşkı yüzünden en yakın arkadaşı Ong Seongwoo'nun onu ne kadar sevdiğinin farkına varamamıştı. "Onu çok seviyorum Seongwoo.." "Peki ya beni hyung?"