Oda is értünk be váltottuk jegyeinket és màr mentünk is be második sorba volt is már helyünk. Elkezdődött a koncert.
-Sziasztok srácoook
Köszöntött mindenkit Miloo es Marics
-Sziasztooook
Kórusban a nézők
-Na mivel nemrég jött ki az Úristen ezért evvel kezdünk na mit szoltoook?
Kérdezte Marics
-Aztàn meg megjönnek a Magyarok!
*Sikoltozás minden honnan*
Lenyomtàk az Úristen majd a Megjöttek a magyarok -ot. Aztán jött a Suzival a Balatonon,
(Fhuu ez az egy szám amit ki nem állok (író))
És így tovább végig énekeltem Jázminnal az egészet. Egy élmény volt. Aztán mentünk fotózkodni. Sajnos mi csak a sor végre tudtunk kerülni mivel MINDENKI ÁT MENT RAJTUNK !!! Cshodás érzés volt. Ja amúgy nem is tudtok rólam kb semmit tehát akkor be is mutatkoznék:
Kardos Liza vagyok de mindenki csak Lizzinek hív. 17 éves és Jázmin a legjobb barátnőm aki szintén 17 éves most kezdődött a nyári szünet tehát sok szabad időnk van. Amit csinálni szoktam az nem sok minden de komolyan. Sorit nézek, verset írok, vagy éppen programokat, esetleg instagrammozok vagy Tiktokozok. A drága barátosném sem különb tőlem. Na de már el is fogyott a sor előlünk tehát indultunk is a fiúk felé.
-Hé nem ti vagytok az instás lányok?
Kérdezte Marics
-Akiknek mondtad hogy a fotósnál tali?
Kérdezte Jázmin
-Ahamm
-Ez esetben de mi vagyunk azok.
-Élőben még szebbek mint a képen.
Mondtàk mind ketten
El pirultunk úgy néztünk ki mint a paradicsomok.
-Esetleg egy képet szeretnének a hölgyek?
Kérdezte Marics
-Hát persze
Válaszolt Jázmin majd Miloo felé vette az irànyt. Marics egy jelentőség teljes pillantást lőtt Miloo felé. Úgy gondolom azt jelentette hogy eldőlt kié ki. Mind kettöjükkel csinàltunk egy képez külön külön meg egybe is nègyen.Ééés itt is a második rész èn mondtam hogy mindjárt lessz. Remélem ez a fejezet is tetszett bár itt nem volt kèp de majd a kövibe. Továbbra is jöhet hideg meleg meg vote is.
Pusszancskaaa.
YOU ARE READING
A két fiú ( Valmar ff)
FanfictionMaricska: Miért hazudnèk neked? Sőt tudodmit? Lennél a barátnőm?? Lizzie: Hogy micsoda? Hát hát persze!! •••••••••••••••••••••••♡•••••••••••••••••••••••••• Jasmine: Randi? Lizzie: aha miert? Jasmine: hát mind1...komolyan Manuval? Avval a manipula...