Vampire Jeon အပိုင်း ( 8 )
jikookie Fic
ကိုကို............
jiminကိုကုတင်ပေါ်ချပေးပြီးတော့နှစ်ယောက်အတူတူကုတင်ပေါ်ထိုင်းပြီး ကိုကိုလို့jeonကတိုးတိုးညင်ညင်လေးခေါ်လိုက်တော့ Jiminခေါင်းငုတ်ထားရာကနေ ခေါင်းကိုမော့လာပြီး jeonခေါ်တာကိုပြန်ထူးတဲ့အနေနဲ့ခေါင်းငြိပ့်ပြလိုက်ပြီး Jeonက ကိုကိုနဲ့ပါးဖောင်းဖောင်းလေးကို ကိုင်ပြီး......အကြည့်ချင်းဆုံးပေးထားပြီး....
ကျနော် ကိုကို့ကို..
ဟင်း.....Jeonငယ်လေး မင်း မင်းမျက်လုံးတွေအရောင်မရှိတော့ဘာလား ခုဏတုန်းကအဝါရောင်ဖျော့ဖျော့လေးရှိသေးတယ် အခုက ဘာအရောင်မှမရှိပဲနဲ့လူ လူတစ်ယောက်လိုသဘာဝမျက်လုံးအရောင်အတိုင်းပဲ......
( ဟုတ်ကဲ့ Vampire jeonကမျက်လုံးအရောင်သုံးရောင်ပြောင်းတတ်ပါတယ် အနီက သူအရမ်းဒေါသထွက်ရင်ပြောင်းတတ်အရောင်ပါ သူချစ်တဲ့သူကိုတွေထိရင် ပိုးဆိုးပါတယ်မျက်ရည်သွေးထွက်မတတ်ပေါ့....အဝါရောင်ကကြတော့အတိုင်းပုံမှန်ဆိုပေမယ့်သူအရမ်းပျော်ရင်မျက်လုံးအရောင်တွေကပိုပျော့လာတတ်တယ်အရောင်ပြောင်ချင်တယ်ဆိုတဲ့သဘောပါ သူအရမ်းသွေးဆာရင်တော့အဝါတောက်တောက်အရောင်ပါ အမဲရောင်းလေးကတော့သူအချစ်နဲ့ထိတွေ့နေတဲ့အချိန်......အကြင်နာတွေနဲ့ထိတွေ့နေတဲ့အချိန်ဆိုအမဲရောင်လေးပြောင်းတတ်ပါတယ်....အာ့လာပြောပြတာ😁😁 )
ကိုကိုကအဲလိုပြောလာတော့ Joenကပြုံးရင်း
အချစ်နဲ့တွေ့ပြီးအရမ်းရမ်းချစ်မိနေပြီးလို့ထင်တယ်.......Jeonငယ်လေးကအဲလိုပြောလာတော့ကိုကိုကသူ့ကို မျက်စောင်းလေးထိုးပြီးမကြည်သလိုကြည့်လာတော့
ဘာလဲကိုကို မယုံလို့လာ
ကျနော်က ဒီလိုဘဝမျိူးဖြစ်လာရပေမယ့် တစ်ချိန်တုန်းက လူသားလိုချစ်တတ်တဲ့နှလုံးသားထက်အခုနှစ်လုံးသားကအချစ်ပိုကြီးပါတယ် ကိုကို ကျနော်ကိုကို့ကိုချစ်တယ် ကျနော်အသက်၁၀နှစ်တုန်းကချစ်ခဲ့တဲ့အချစ်ကလည်းမသေးခဲ့လိုအခုလို လူသားမတော့တဲ့ကျနော်အချစ်ကလည်းမသေးခဲ့ပါဘူး.........ကိုကိုကကျနော်နှလုံးသားထဲမှာနေ့ထက်တစ်နေ့တစ်နှစ်ထက်နှစ်ပိုပိုကြီးလာပြီးပိုပိုစိုးမိုးလာလို့ပါပဲ။ ကိုကို ဒီရွာကို စစရောက်လာတဲ့နေ့ကကျနော်ကိုကို့ကိုတွေ့တော့ အရမ်းပျော်သွားတယ် ပြီးတော့မောင်တလည်းအရမ်းရခဲ့တယ်....
ကျနော် ဒီလိုဖြစ်နေတာ ကိုကိုက ......
YOU ARE READING
Vampire Jeon
Fanfiction🐰🦇Minေသြးကအရမ္းခ်ဴိတာပဲ😋 Minေသြးကလြဲၿပီး ေမာင္ ဘယ္ေသြးကုိမွမၾကဳိက္ေတာ့ဘူး ဒါေပမယ့္ ေမာင္ မလုပ္ရက္ဘူးMinကုိ Jungkook🦇 🌕🐥ေမာင္သာေပ်ာ္မယ္ဆုိ Hyungေသြးေတြကုန္ရင္ကုန္သြားပါေစ Hyungေက်နပ္တယ္ ေမာင္ သိပ္ခ်စ္တယ္ Hyungရဲ႕Vampireေကာင္ေလးရယ္ Jimin🐥🌕 ...