1. Bölüm "Pürüzsüz ten."

3.7K 324 224
                                    

Yorum sınırı: 100

Dünya düzenini daha farklı düşünün. Ülkeler farklı sistemle yönetiliyor. Çeteler büyüyor büyüyor ve daha fazla yer sahibi oluyorlar. Jungkook ve Jimin şu an okulu ele geçiren iki farklı çetenin liderleri. İkisinin amacı da bölgeyi ele geçirmek. Bir üst rütbeye geçmek yani. Şimdi hazırsanız fice geçebiliriz. Başka sorunuz varsa buraya yazın cevaplarım.

Jimin:28
Jungkook: 29 yaşında

Semekookçuyuz endişeniz olmasın.



"Bunlar bir hayalin ötesine geçmeyecek." Jeon tam karşımda bana ukala bir gülüşme bakarken konuştum.  Birkaç adım daha attı ve aramızdaki mesafeyi azalttı. Başını hafifçe bana eğdi ve yine sinirimi bozmak istediğini belli eden bir şekilde boyuma vurgu yaptı.

Ondan gerçekten nefret ediyordum. Sonradan geldiğim bu okulda kendi topluluğumu kurmuştum ve sonuç olarak okulun en büyük çetesine sahip Jungkook ile yarışır hale gelmiştim. Başta bu rekabet iyi bir şekilde devam etse de Jungkook bu ortamı git gide bozmuş ve burayı benim için tam bir cehenneme dönüştürmüştü.

"Yeni biri için çok özgüvenlisin Jimin." Her zamanki gibi yeni olduğumu gözüme soktu. Altta kalmak hiç bana göre değildi. Onun bana yaptığı gibi ona bir adım attığımda vücudumu baştan aşağı süzdü ve sırıttı. Gözlerimin içine yeniden baktığında "Yeni geldiğim doğru ama baksana sana yetiştim. Belki de her şeyi bana bırakıp gitmen gerekiyordur Jungkook? Belli ki senden daha iyi yapıyorum." Jungkook dediklerimle bozulmuşa benzemiyordu. Yakın olan bedenlerimiz arasındaki mesafeyi tek büyük bir adımda kapattı ve bana doğru eğildi.

Kulağımda nefesini hissederken huylandım. Geri çekilmek istiyordum ama bu onu daha mutlu etmekten başka bir şey yapmazdı bu yüzden yerimde kaldım. Bir süre konuşmadı ve sadece bekledi. Sonra dudağını kulağıma oldukça yakın bir mesafede tutarak konuştu. "Yakında bana kendi ayaklarınla gelip yardım dileneceksin." Geri çekildiğinde güldüm.

"Ben mi? Hiç sanmıyorum." Bilmiş bir gülümsemeyle bana bakıp arkasını döndü. Yavaş yavaş eli cebinde yürürken "Gelecekte bana geldiğinde sana bunu hatırlatacağım." Arkasından ona bakmaya devam edip cevap vermediğimde tamamen gözden kayboldu.

Derin bir nefes aldım ve dik duruşumu biraz bozdum. Omuzlarım düştüğünde omzuma konulan bir el hafifçe sıktı tenimi. "Bakma sen. Boş boş konuşuyor işte." Taehyung'a döndüm ve yapmacık bir şekilde gülümsedim.

İkimizde biliyorduk ki Jungkook boş konuşmazdı. Her dediğinin altında yatanlar gerçek olurdu ve ortada olan bir gerçek vardı ki bu beni korkutuyordu.

Jungkook benim sonumu çoktan yazmıştı. Her şey belliydi. Gelecek onun tarafından yazılmıştı ve o gelecek benim sonumdu.

——

[Jeon Jungkook'un Gözünden]

Park Jimin. İstediğim bölgenin tek anahtarı. Onun elindekileri aldığımda bölge tamamen benim olacaktı. Bunca zamana kadar bunu elbette yapabilirdim ama sadece biraz eğlenmesi için izin vermiştim kendisine.

Yoongi soğuk bakışlarıyla bana bakarken "Halletin mi?" Yüzüme tehlikeli bir gülümsemeyle baktı. "Evet. Dediğin gibi basit bir olay. Eğer senin istediğin gibi gitmezse çabucak çözeriz." Güldüm. "Her şey benim istediğim gibi gidecek Yoongi. Başka bir yolu yok."

Onu birçok kez uyarmıştım. Bölgeyi istediğimi ve eğer aradan çekilirse onu rahat bırakacağımı söylemiştim ama o inat etmiş illa kendisi ile uğraşmam için her şeyi yapmıştı. Güçlenmişti. Hala bana yetişememişti ama bana yetişmesine az bir zaman kalmıştı ve ben o daha da güçlenmeden bu işi halletmeliydim.

Leader ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin