0.0

163 16 46
                                    

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Yazar notu : Eğik şekilde ( yani böyle ) yazılan yerlerde karakterlerin düşünceleri yazılıdır . Yanında kim olduğunu belirtiyorum

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Ben pek kendimden emin değilim ... Hem de bu yaşımda ! Biraz çekingen bir kişiliğe sahiptim .

Ama yine de okulda çalışkan bir değer değişle ' inek ' ögrenci katogorisine giriyor sayılırdım . Ve de diğer insanların değimiyle güzel ama biraz kısaydım . Bu şeylerle de gündelik hayatta duymaktan bıktığım
cümleler vardı ;

' Ah ~ Hye Su biraz daha uzun olsaydın manken olabilirdin '

' Hey ! Tatlı şey sesim oralara geliyor mu ? '

' Hadi ama millet ! Sevimli sınıf başkanımızı dinleyin ~ '

Artık lise ikinci sınıfa geçmiştim . Pek de zengin bir aile değildik . Bu yüzden gittiğim okul çok iyi sayılmazdı .

Kendi başıma çabalayarak okulundaki öğretmenlerden daha ilk senemden bir sürü övgü toplamıştım .

Bir çok öğretmen bu sene okul başkanı olmamı isteyecekti . Lakin sınıf başkanlığı sorumlulukları bile bana fazla gelirdi aileme dükkan işlerinde yardımcı olduğum için . Yani  kendime - izlediğim dizi vb şeylere - vakit ayırmakta zorlanıyordum .

Ama bu sene için kararlıydım hem sosyal hayatımı hem derslerimi hem de parasal işlerimi dengeli ilerletecektim . Hayır! Bu sadece bir rüya değildi ! Başarabilirdim !

Fighting Hye-Su !!

Evet sınıfa girerek başlayabilirdim düzenli bir hayata . Sınıf kapısı açıkken içeriye girip ön sıralarda bir yere oturmak gibi bir planım vardı . Biri beni arkadan ittirip yere yapıştırıncaya kadar .

Kafamı kaldırıp baktığımda uzun bir çocuk vardı . Bana kötü bakışlar atıp sınıfa girmişti sonra da en arkada pencere kenarına rahatça yerleşmişti .

Yaşadığım olayı idrak edemeyip şaşkınca kalsam da yakın arkadaşım Area bana yardıma gelmişti .

Sert düşsem de bir sıkıntı yoktu . Beni düşüren kişinin hiç umrunda degildim .

Okulun ilk gününden sinirlerimi bozup kavga çıkarmamak için sessizce sırama geçtim .

Area' nın yanına ikinci sırada orta kısma oturdum . Area arkadaki çocuğa bakıp tekrar bana döndü .

Area ;
" Yan sınıftan sorunlu bir öğrenciymiş . Okuldan atmak yerine sınıf değiştirmiş . Babası çok yalvarmış müdüre sanırım. Bir sürü disiplin cezası varmış . "

Ona dönüp anlamazca baktım . Bu kadar şeyi ilk gününden nasil öğrendiğini soracağım sırada bana sinirle gözlerini devirdi .

Area ;
" Bunları geçen seneden beri biliyordum . Hatta sana da söyledim ama sen dizi izlemekle meşgul idin . Aynen şöyleydin ' Aman Tanrım Ji Chan Wook çoook yakışıklı. Her rol ona çok yakışıyor ' diyordun .

Ona şirince bir bakış atarken . O da mızmızlanıp dudak büzmüştü . Ona yanaşıp biraz daha biraz daha şirinlik yapınca sinirleri dinmişti .

Günün geri şu gibi hızlı ve sakın geçerken bu sakinlikle geçerken aynı şey diğer günler için de geçerli olmuştu . Çabucak bir haftayı çoktan geçirmiştim . Bana ilk günün sabahı çarpan - pardon iten - çocuk nerdeyse bütün gün uyumuştu . Özellikle ona dikkat ettiğinden değildi . Ama ne zaman arkamı dönsem uyuyordu .

 *゚Seong Taehoon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin