...
Rosé'den
"Sonra da sabah ilk uçağa bindin ve uyuyamadığın uykuyu aldın.""Aynen öyle"
"Bu arada sanırsam aynı üniversiteye gideceğiz."
"Gerçekten mi ne kadar iyi"
"Bugün gidince napacaksın peki?"
"Bilmemki hiçbir şey planlamadım da"
"İstersen beraber gezelim mi hem sana moral olur?"
"Aslına bakarsan iyi fikir"
Ve gidinceye kadar bir sürü şeyden bahsettik.Artık Kore'ye varmıştık.
Beraber inip eşyalarımızı alıp taksi tuttuk ve akşamüzeri üniversitenin önünde buluşmak üzere ayrıldık.
Yıllar süren eşya yerleştirme işim ve temizlik işim nihayet bitmişti.Şimdi duşa girip hazırlanmaya başlayacaktım ki ablam aradı.
⁰
"Alo efendim unnie?""Alo vardın mı rosie yurda bu annen beni ara diye darlıyorda."
"Ne varması çoktan yerleştim bile şimdi duşa girip bir arkadaşımla buluşcam."
"Annen kim bu arkadaş diyor"
"Ona bir arkadaşmış de şuan yorgunluktan ölüyorum ve bir an önce banyoya girip dinlenmek istiyorum.Ben sizi sonra ararım.Tamam?Öptümm"
Bir an önce duşa girip hazırlanmaya başladım.
Sonunda hazırdım.Metroya binip buluşacağımız yere gittim.
Vardığımda daha Lisa gelmemişti.Bir sigara çıkarıp yaktım.En azından o gelinceye kadar kendime azcık ödül verebilirdim.
Lisa hakkında düşünmeye başladım.Gerçekten iyi bir kızdı o Sehun denen piç onu nasıl aldattığını hala aklım ermiyordu."Erkek milleti işte"dedim.
Ben bunları düşünürken Lisa yanıma gelmişti.
"Bir dal da bana verebilir misin?"
"Sende mi içiyorsun?"
"Bu sıralar bende bağımlılık oldu."
"Hmm peki"diyip çantamdan bir dal daha çıkardım ve çakmakla birlikte ona verdim.
"Teşekkürler"diyip yaptıktan sonra çakmağı bana verdi.
"Bir şey değil."
Bir süre beraber sessizce durduk.Sonra Lisa bana
"Nereye gidelim?"
"Bilmem benim için farketmez ama istersen biraz gezelim sonra şu meşhur Han Nehri'nin karşısına oturmaya gidelim mi?"
"Mükemmel olur hem sakin bir yer."
"Hadi gidelim."diyip dalı yere atıp ayağımla çiğnedim.O da benim gibi yaptı.Biraz çarşıda gezdikten sonra kartlara para yükleyip metroya bindik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Vie En Roses | Chanrosé
FanfictionO seni güzelliğin için isterken ben senin kalbindeki gülü sevdiğim için istedim.O gül kuruyup yok olmasın diye o güle su olmak istedim! - Chanrosies