Dün gece kardeşim öldürüldü. Katil hakkında bilgi elde edebilmek için David'i davaya atadılar. Kan bağım olduğu için beni göreve atayamayabilirler. Göreve atasalar bile ben bunu yapabilir miyim bilmiyorum. Her ne kadar dedektif olsam da o eve adım atmak bile istemiyorum. Yüzleşmekten çok korkuyorum ve çekiniyorum. Sanırım büro amirine göreve benim yerine başka birini atamalarını rica edeceğim. Ondan önce David ile buluşmalıyım ve ona durumu izah etmeliyim. Bundan önce kendimden ve meslektaşımdan bahsetmeliyim.
İsmim Sarah, Soy ismim Faye. Kahküllü, siyah ve kırmız saçlı, 163 boyunda, 48 kilo, küçük burunlu, kahverengi gözlü bir kadınım. 32 yaşındayım ve bir kızım var. O da 6 yaşına gireli 2 hafta oluyor. Maalesef babasız büyümek zorunda kaldı, o it herif hiçbir şey söylemeden çekip gitti ve ona bir daha ulaşamadım. Neyse ki iyi bir maaşa sahibim. Yine de bu yaptığım işin tehikesini biraz bile azaltmıyor. Günün birinde onu tehkikeye atmaktan çok korkuyorum. Umarım işler o raddeye hiçbir zaman gelmez.
Şimdi ise meslektaşımdan bahsedeyim :
İsmi David, Soy ismi Lane. Kumral saçlı, uzun boylu, yakışıklı denebilecek bir erkekti. Ela renginde, büyük gözleri vardı ve küçük bir buruna sahipti. Hâla nasıl evlenmemişti bilemiyorum. Yaşı da oldukça büyük artık. 38 yaşında ve büroda çok saygın birisiydi. 4 yıl önce ortak dedektifler olarak çalışmaya başladık. İlk başlarda anlaşması zor bir adam zannetmiştim ama içinde çok sevecen ve düşünceli bir insandı. Aramızda 6 yaş olmasına rağmen kendisine çabuk ısınabilmiştim. Kendisiyle birlikte çok dava çözdük. Bu da bizim büro içerisinde daha saygın ve güvenilir hale gelmemizi sağlamıştı. İkimiz de gayet zeki insanlarız ve bu benim hoşuma gidiyor.
Bu kadar ballandıra ballandıra anlatsam bile son 2 yıldır çok depresif bir insan haline geldi. Anti-Depresan kullanmaya ve psikoloğa çok daha sık gitmeye başladı. Kendisiyle bu konu hakkında ne zaman konuşmak istesem sorularımdan kaçınıyor ve konuyu değiştiriyordu. 3-5 kere sorup bir sonuç alamayınca üzerine gitmemeye başladım. Her neyse, büro'ya ondan önce gidip Amir ile konuşmalıyım.
Yatağımdan kalktım ve yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Hemen hazırlandım ve arabama binip büroya doğru yola çıktım.
Yarım saat içinde oraya vardım. Giriş kartımı güvenliğe gösterip içeri girdim. Diğer meslektaşlarımın olanlardan haberleri olduğu için gelip teselli etmeye çalıştılar lâkin onlara hızlı bir şekilde teşekkür edip Büro Amiri'nin odasına yöneldim. Kapıyı çaldım ve içeriye giriş yaptım. Büro Amiri, David ile konuşuyordu. Çok şaşırmıştım, halbuki David'in 1 saat sonra gelmesi gerekiyordu. Nedenini anlamaya çalışırken Büro Amiri Josh Harley, dikkatini bana yöneltip konuşmaya başladı.
"Gel, otur. Kardeşinin cinayeti hakkında David'e bilgi veriyorum. Olay yerinde delil olabilecek birtakım şeyler bulundu."dedi ama lafını bölmek durumunda kaldım ve lafa girdim.
"Bay Harley, anlıyorum fakat bu olayı ben çözmek istemiyorum. David çözmek ister mi bilemiyorum ama benim psikolojimin kaldırabileceğini düşünmüyorum. Küçük kızımı daha fazla tehlikeye atmak istemem. Hatta izin verirseniz bir süreliğine izne ayrılmak istiyorum. Teşekkürler. " dedim ve odadan ayrıldım. David ile konuşmak için büronun girişine doğru yöneldim.Bu sırada Büro Amiri ve David arasında geçen konuşmalar :
"Hislerinin tamamını anlayamam ama kararlarına saygı göstermemiz gerek. Her ne kadar öyle olması gerekse de belki onun fikrini değiştirebilirsin David. Eğer fikri değişmezse yanına başka bir dedektif atayacağım. " dedi Bay Harley. Bunun üzerine David "Böyle hissettiğini bilmiyordum. Bana kalırsa, ki bana kalmamalı. Kim veya kimler yaptıysa onları adalete kavuşturmamız gerektiğini düşünüyorum. Mümkünse onun kararını değiştirmek istiyorum. Onunla birlikte çözemeyeceğimiz cinayet yok." Bunun üzerine Bay Harley." Pekala, olumlu veya olumsuz haberleri senden bekliyorum. Umarım Sarah doğru kararı verir." David, odadan ayrıldı ve girişe doğru yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arayış
ActionDedektif olan Sarah, erkek kardeşinin cinayeti üzerine ağır sarsılır. Katil, olayın üstünü çok iyi örtbas etmiştir ve bulunamamıştır. Bunun üzerine Sarah, ortağı olan David ile olayı çözmeye koyulur.