SEVGILI GUNLUK...

24 4 1
                                    

ÖYLESINE HIKAYE ISTE .....

SELAM BEN MAX  SIMDI SIZE GUNLUK OLARAK YASADIKLARIMI ANLATICAM AMA ASLINDA SIZ BENIM GUNLUGUMSUNUZZ  HAYATIMDA ILK DEFA BIR GUNLUGUM OLDU COK HEYCANLIYIM HEP BIR GUNLUGUM OLSADA YAZSAM DERDIM HADI YAZMAYA BASLAYALIM...

                                                                                
Bugun annem komsunun tabagini goturmeme icin tabagin icine yaptigi tatlidan koydu ve onu komsuya goturmemi istedi tabikide usengecligim bunu istemiyodu ama malasef zorundaydim komsuya gittim kapiyi caldim bir sure acan olmadi bende eve geri gitmeye karar verdim tam eve gidecekken kapi acildi arkami dondugumde ayni benim yaslarimda sari sacli ve mas mavi gozleri olan o cocugu gordum bian sasirdim "seni burda hic gormemistim aile buyuklerin evdemi?? Tabak getirdim" dedim cocuk bir sure sesizce bana bakti ve gulumsedi ona tabagi uzattim ve ben "artik gidiyim"dedim kekeleyerek tamam dedi ve kapiyi kapatti bende artik eve gitmistim annem "kizim iki saat oldu nerde kaldin??" Komsunun benim yaslarimda bi oğlu varmis onla muhabbet ettim diyerek odama ciktim odamda biraz dusundum cocuk cidden cok tuhafti   leptobumu actim bir sure oyun oynadim 1,2 saat sonra annemin odamin kapisina tiklattigini duydum "gel!" Diye bagirdim annem geldi ve" kizim arkadasin seni cagriyor" dedi bian dusundum cunku benim sitede hic arkadasim yoktu dedim. bi gitdiysem o cocuk,  annem" hadi siz parka gidin" dedi kapiyi kapattim ustumde dogru duzgun bisi yoktu daginik bir topuz bir en sevdigim kirmizi tisortumle duruyordum "selam" dedim cocugun yuzu kizarikdi utanmisdi kisik bir sesle  "selam "dedi parktaki banka oturduk "ben seni hic gormemistim bu evdemi yasiyosun yoksa misafir misin ?" Diye sordum annesiyle babasinin bir cocugu olmadi icin gecen hafta yetimhaneden  alinmis oda benim gibi yasinda bir cocuk gorememis ve disari cikmamis ve beni ilk defa gorunce haliyle sasirmis arkadas olabilirmiyiz diye sordu olur dedim bu bi firsatti hic arkadasim yoktu ve cok sıkılıyordum bana ismimi sordu ben max dedim  onun ismide Tom 'muş guzel bir ismimin oldugu soyledi cok iyi bir cocukdu ve bana hep kirmizi ust sana cok yakisiyo diyordu cok iyi bir kanka olmusduk nerdeyse hergun parka gittik.
          2 AY SONRA ...
Bir gun disari ciktik her zamanki gibi DC oynadik ama onun aklima takilan 2 sorusu vardi 1. Si sana cikma teklifi etsem ne derdin? oldu cevabim bilmiyorumdu 2 . Soruda ben sormusdum ideal kiz tipin nedir ? Bana sunu dedi mavi gozlu turuncu sacli cilli cekik gozlu ama bu bendim bu tamamen bana uyuyodu sasirmisdim nedense kelebek hissi yaratti bana bu sorular ve cevaplar.

Gece tam uyuyacaktim tağki bildirim sesi gelene kadar telefonumu actim bu mesaj tomdan gelmisti heycanla actim

Uyudunmu:)

                            Tam uyuyordum sen yazdin 😅

Rahatsiz ettiysem ozur dilerim:)

                                    Yok sıkıntı değil

Sana bugun dc oynarken bir soru sormustum hatirladinmi?

                                       Hmm su sana cikma  tek-
                                   Lif etsem ne dersin sorusu

Aynenn dogru bildin ee cevap ne dc oynarken cidden cok mizikcisin cevabini soylememistim :!
                    
                                    

                                                     1.si bilmiyorumm
Yaa sonucta cidden sormadim soyle iste

                                                     Evet derim
                                                     Oldumu rahatla-
                                                     Ladinmi

Evett rahatladim sjsj

                                           Bak zaten supeliyim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sevgili GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin