9🦋

1.5K 85 4
                                    

"Bosannya lah.."Maryam menyembamkan mukanya diatas meja.

"Haa,i know..apa kata,aku tuduh Amel kacau aku?mesti dia kena pukul cukup-cukup."Maryam tersenyum suka.

Handphone yang berada bersebelahan dengannya diambil lalu nama Adrian dicari.

"Hello?"

"Hello,sayang..tadi wife you datang jumpa i lepas tu dia tarik-tarik rambut i..sakit tau,lepas tu dia tinggalkan kesan tampar dekat pipi i.."sudah pun muka suara kepitnya.

"WHAT?TAK GUNA PUNYA BETINA.You okay tak sekarang ni?"soal Adrian didalam talian.

"I okay je,cuma rasa sakit dekat rambut ni tak hilang lagi.."Maryam memainkan rambutnya dengan manja.

"Kau tunggu betina."Adrian terus mematikan talian.

"Ambil kau pompuan,rampas lagi Adrian dari aku.."Maryam tersenyum sinis.Tidak lama lagi,dia akan mendapatkan Adrian dan tinggal dirumah itu.

"Bestnyaa jadi kau Maryam.."kata Maryam pada diri sendiri.

Sedang Amelia fokus dengan memasak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sedang Amelia fokus dengan memasak.Tidak dia sedari bahawa Adrian sudah lama berada dibelakangnya.

Tidak membuang masa,tangan Adrian naik mencengkam rambut Amelia dengan kuat.

"A..auch.."Amelia cuba untuk menepis tangan Adrian tetapi tidak berhasil.

"Kau buat apa dengan Maryam?"soal Adrian menahan amarahnya.

"S..siapa M..Maryam..?"soal Amelia kembali.

Makin kuat cengkaman Adrian.

"KAU TAK PAYAH MENIPU LA."tangan Adrian menaik ingin menampar pipi Amelia.

PANG!

satu tamparan kuat dari Adrian.

"A..au..auch.."air mata Amelia mula bertakung.

"S..sumpah..saya tak kenal..s..siapa Maryam.."sedaya upaya Amelia menjelaskan kepada Adrian.

Adrian tersenyum sinis.

Diheret tubuh Amelia sampai ke bilik mereka.

Pintu bilik mereka ditutup dengan kuat.

Tali pinggang Adrian yang disangkut diatas kerusi kerjanya dicapai lalu melibas tubuh Amelia dengan kuat.

Amelia menjerit kesakitan.

Tidak cukup dengan itu,Adrian menampar kuat pipi Amelia.

"You deserve that."kata Adrian lalu keluar dari bilik mereka.

Dan tangisan Amelia mula pecah.

"Ya Allah.."Terhinjut-hinjut bahu wanita itu oleh kerana tangisan nya.

[C]Adrian Luthfan:His Lovely Wife Where stories live. Discover now