1-hayal kırıklığı

189 11 6
                                    

Min yoongi sürekli takıldığı kafa bulmak için gittiği barda bir adamla çarpışır, bu sefer elindeki kitapları düşürme gibi bir olasılık yoktur, sadece özür dilemek babında adama içki ısmarlamak ister. Birer kadeh şarap içerler. "seni buralarda hiç görmedim kimsin ki sen?" Adam konuşur "burada yaşamadığım doğrudur annem bir kaç gün önce vefat etti, kardeşlerimi ziyarete gelmiştim." Der. Yoongi tüm dikkatiyle adama bakar, ortam karanlıktır ama o ay ışığı gibi parlıyordur, yoongi gözlerini bir salise ayıramaz olur ilk sadece hoş göründüğüne inanır ama sonradan etkilendiğini farkeder. İlk kadehler bittiğinde adam kalkmak ve kalkmamak arasındayken, yoongi bir kadeh daha ısmarlamak ister, adam kem küm içinde kabul eder derken muhabbet ilerlemiştir."adın nedir?" Yoonginin sorusu üzerine adam elindeki kadehi kafasına diker masaya koyar ve sorusuna yanıt verir. "Jung Hoseok, senin?" Gözlerini gözlerinden ayırmadan yanıtlar "min yoongi." Hoseok adını söyler "min yoongi?" Yoongi kendi ismini ondan duyduğunda kalbindeki duygular daha da yoğunlaşır, farketmese de ona içten içe bağlanmaya başlar ama her şey çok hızlı gelişmiştir. Ve birer kadeh daha içilmiştir o gecenin anısına. O sırada yoongi abimiz gizliden gizliye saati kontrol ediyor ve eğer hoseok 15 dakika içinde kalkarsa son otobüsü yakalayabileceğini biliyor. "Tam olarak nerede yaşıyorsun?" Hoseok yanıtlar "bu kasabanın doğusunda" der. Yoongi zaman kollamaya çalışıyordur ve onunla aynı kasabada yaşadığını öğrenmiş olur ve belki de beraber gidebiliriz diye düşünmüştür. "sen pek buralı değilsin gibi." Der hoseok, "evet biliyor musun seninle aynı yerde yaşamam bir şans eseri mi?" Derken hoseok gözlerini açar vay canına dercesine. "Ama buralı gibi davranıyorsun" der, yoongi yanıtlar "buraya uğrarım hep, düşüncelerimden kurtulmak için." Der ve hoseok anlamış bir şekilde başını sallar. Fırsat bu fırsat bir kadeh daha içersek otobüsü ikimizde kaçırırız, eve kadar beraber yürürüz düşüncesi içine girer ve saatten bahsetmez hoseok'a. Bir kadeh daha içilir, yoonginin sigarası da bitmiştir lakin hoseok'tan otlanıyordur. Hoseok konuşur "saat sanki geç oldu gibi kalkmam lazım." Otobüs saati geçtiğinde yoongi saate bakar "aaa tüh otobüste kaçtı ne yapacağız?" Der. Ve hoseok der ki "sorun değil, kız arkadaşım gelip beni alacak." İşte o an yoongi yıkılır ama çaktırmaz. "ha tamam o zaman ya." Der ve Tuvalete gider, geldiğin de ise hoseok masaya üç tane sigara bırakıp gitmiştir.

Cheers Darlin'/SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin