Normální den 1/2

441 8 0
                                    

Vidím tmu,když v tom se začne rozplývat, slyším jen ten otravný zvuk budíku.Vypnu ho a podívám se na hodiny. Zjistím že je 5:30 a já musím stávat do školy. Vztala jsem z postele a v hlavě jsem si pomyslela ,,další den strávený ve škole." Šla jsem si udělat ranní hygienu. Vzala jsem si školní tašku, a vyrazila z bytu. Po pěti minutách chůze ranním městem, mě přepadla myšlenka že jsem ještě nesnídala. Po dlouhém uvažování kam si zajdu, vyhrála moje oblíbená kavárna. Vydala jsem se směrem kde sídlí. Asi po deseti minutách jsem s úsměvem na tváři otevřela dveře, pozdravil a jsem. Šla jsem se posadit.
Za nedlouho za mnou přišla číšnice, pozdravila mě a zeptala se co bych si dala. Taky jsem pozdravila, že bych si dala dva máslové croissanty a jedno cappuccino. Vytáhla jsem telefon a začala si psát s kamarádkou, když v tom se přede mnou oběvila moje obědnávka.Posnídala jsem a s dobrou chutí v puse jsem šla zaplatit. Vyšla jsem a namířila jsem ke škole. Užívala jsem si město když v tom na proti mě jede nový mercedes. Když byl kousek ode mě zpomalil a tak divně si mě prohlédl, projel a já si v hlavě řekla ,, byl to divný pocit ale jsem v velkoměstě." pokračovala jsem dál, dokud jsem neviděla svoji školu a u ní už stála moje nejlepší kamarádka. Došla jsem až k ní, pozdravila a začali jsme si povídat o rozvrhu. Přišlo na téma matematika. Na rozvrhu jsme měli změnu učitele. Toho učitele jsme ani jedna neznala. Otevřeli školu a my jsme si šli dovnitř. Převlékli jsme se a šli jsme směr kde máme naší třídu. Sedli jsme si vedle sebe a koukla jsem se znovu na rozvrh. První dvě hodiny matiky s tím novým učitelem. Zazvonilo a do třídy vešel ten nový učitel. Chytla jsem krist za ruku. Pošeptala jsem ji ,, Hele ten nový učitel vypadá docela hezky."

Na to mi krist odpověděla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na to mi krist odpověděla....

Ahoj máme tu první část doufám že se vám to líbilo a budu ráda za jakoukoliv podporu. Je to můj první příběh a chci upozornit nevím jak budu stíhat vydávat zároveň se starat o koně a psa a hlavně škola. Tak ahoj příště.❤❤

Musím se ubránit,MafiiKde žijí příběhy. Začni objevovat