nechci zpět

23 0 0
                                    

Probudila mě hrozná křeč v podbřišku. Chytla jsem se tam. Otočila jsem se a tím jsem asi Pána i probudila. ,,Copak se děje Míšo?" zeptal se mě. Otočila jsem se a v tom jsem si toho všimla. Pode mnou byla obrovská kaluž krve. Hrozně jsem se vyděsila. Rychle jsem se zvedla z postele. Chytla jsem při tom extrémní křeč a sesunula jsem se k zemi. On rychle vstal z postele a šel za mnou. Začala jsem se omlouvat. ,,Nechtěla jsem to zašpinit" ,,V klidu Míšo je to normální reakce těla. Nejsem na tebe naštvaný." řekl ale i tak jsem brečela. ,,Neplakej Míšo, nic se nestalo" řekl a vzal si mě do náruče. Došel se mnou do koupelny. Položil mě do studené vany. ,,V klidu Míšo" Brečela jsem a snažila jsem si ulevit od bolesti. Začal mi napouštět příjemně teplou vodu. Začal mě omývat. Když měl hotovo tak mě vyndal z vody. Zasičela jsem od bolesti. ,,V klidu už to bude jen a jen lepší" řekl a podal mi kalhotky. ,,To emmm..... proteče" řekla jsem potichu. ,,Neproteče" řekl naopak on jistě. Pomalu už ta bolest ustupovala. Byla jsem hrozně unavená. Zamotala se mi hlava a já upadala. Cítila jsem jak mě těsně před dopadem na zem chytl. Pomalu si mě zvedl do náruče. Snažila jsem se ho co nejvíce držet. ,,Neboj, už tě nepustím" řekl jemným hláskem. Když říkal, že umí být hodný i zlý nelhal. Popravdě se mi mnohem víc líbí jeho hodná stránka. Byla jsrm u něho v bezpečí. ,,Je mi smutno" řekla jsem unaveně. ,,Dnes večer nebo zítra ráno tě povezu k Danielovi." smutně se na mě podíval. ,, já tam nechci Pane" v tom mi už tekli slzy z očí. ,,také tě nechci vracet, ale jinak to nejde. Jsi furt jen jeho." při těchto slovech se se mnou rozešel z koupelny.

Došli jsme do kuchyně. ,,Posaď se tu Míšo." řekl a ukázal na židli. Pustilmě na zem a já udělala přesně to co mi řekl. ,, Copak by jsi si dala k obědu?" ,,Nevím taaaak třeba pizzu?" ,,To zní fajn" řekl a vytáhl z kapsy telefon. ,,Jakou by jsi chtěla?" přisunul si kě mně židli na kterou se posadil. ,,Nějakou s masem." na chvilku jsem se odmlčela ,,a taky rajčaty" ,,Dobře neobvyklá kombinace, ale dobře. Bolí tě stále to bříško?" ,,Už ne tolik, ale trošku ano." ,,Dám ti na to prášek." ,,Dobře děkuji" ,,Tak pojď" chytla jsem se ho. Přešli jsme do obýváku. Byla tam skříňka s léky a nějaký mi podal, ale něco si nechal v ruce. Snědla jsem ho a jemu začal zvonit telefon. Kousek popošel a já se šla podívat z okna. Byli jsme někde uprostřed přírody. Je tu hezky, ale je škoda že jsem tu unesená a ne dobrovolně. Hned mě tato myšlenka zabolela. Až budu zase u Daniela tak budu jen věc co si on vzal. Vrásil se za mnou a zezadu mě objal. ,,Tak si dáme oběd vyrazíme." dal mi k tomu pusu. ,,Já k němu prosím nechci" Musíš, ale neboj určitě si tě ještě půjčím" ,,Bojím se ho" rozbrečela jsem se. ,,Neboj se a buď hodná." příjemně ke mně promluvil a hladil mě. ,,Necháte si mě prosím? Já budu hodná a nebudu dělat problémy." řekla jsem se slzami v očich. ,,Daniel má jet za chvilku za chvilku zase pryč." ,,Bojím se ho" ,,Vím, že to není fér, ale on chce aby jsi se ho bála." to mě rozbolelo ještě víc. ,,Maximálně ti mohu nabídnout, že tě vezmu ještě před tím na procházku. Pokud tedy budeš samozdřejmě hodná." ,,Ano prosím budu hodná." ,,Jak se budeš chovat?" zeptal se a zaklonil mi hlavu abych se na něj podívala. ,,Budu se chovat slušně, nebudu křičet ani na sebe nějak upozorňovat a budu se držet u vás." ,,Hodná holka" řekl provokativně. Projela mnou vlna vzrušení. 

,,Pojď se najíst" řekl a rozešel se ke stolu. Nechápala jsem jak se tam to jídlo objevilo. ,,Papej. Sníš alespoň polovinu vím že je to těžké a se zbraní u hlavy tě do jídla nutit nebudu, ale na to aby jsi jedla dohlídnu." přikyvla jsem na náznak souhlasu. Posadila jsem se na židli, ale on se na mě ošklivě podíval. ,,Tam ale není tvoje místo na jezení." řekl přísně a sám se posadil na židli. Vstala jsem a došla jsem o kousek blíže k němu. Přisunul si mě k sobě a prohlédl si mě. ,,Klekni si" řekl a ukázal na zem. ,,Já chci k vám prosím" ,,řekl jsem ti ať si klekneš. To pro tebe znamená, že to bez keců ihned uděláš." řekl přísně a drtil mi zápěstí. ,,Hned si klekni a nebudu to znovu opakovat." Pomalu toto už křičel. Hned na to jsem si také klekla přitulila se k jeho noze. ,,Tak je hodná holka, ale mělo by to být hned." řekl a dal mi slabou facku. ,,takto si krásná" ,,děkuji. Je mi trochu zima." trochu jsem se otřepala. Řekla jsem smutně. On si sundal mikinu s pomohl mi se do ni obléknout. ,,Děkuji." ,,Děkuji co? Na něco jsi zapomněla." ,,Děkuji Pane." ,,No vidíš to je hned lepší" řekl a on mi podal kousek pizzy. S radostí jsem se do ní zakousla a celý ho snědla. Když jsem dojídla poslední kousek co se do mě vlezl, tak jsem zjistila, že jsrm snědla 3/4. ,, Jsi moc šikovná" nic jsem mu na to neodpověděla. Začal mi sundávat mikinu co jsem před chvilkou dostala. Posunul mě více do prostoru. Vytáhl mobil a chytl mě za vlasy, tak že mi zaklonil hlavu. Uslyšela jsem zvuk foťáku. Odhodil telefon a podíval se na mě. ,,Budeš hodná ano?" zeptal se a z jeho hlasu byla slyšet nadrženost. ,,Ano Pane budu." Začal si sundávat kalhoty. ,,tak můžeš začít." .......


Ahoj, hrozně dlouho jsem se přemlouvala pokračovat a došla jsem konečně k zjištění že mě to baví. Tvoje Giny papa

Musím se ubránit,MafiiKde žijí příběhy. Začni objevovat