Ceyda ile İnsan

34 5 61
                                    

İşte bu bir kızın hikayesiydi..
Doğmuş, büyümüş, yaşlanmış ve ölmüş bu kadar.

Şaka.

İşte bir varmış iki yokmuş falan filan Ceyda okulda uyuya kalmış ve uyandığında oOoOoOo demiş çünkü okulda kimse kalmamış, bu salağıda uyandıran insan evladı olmamış çünkü sınıf arkadaşları Ceyda'yı sevmezmiş. Ceyda saate bi bakmış aĞAĞaĞAğ saat eti kemik geçiyomuş KSBDJBSJX neyse saat 20.04'müş.

Ceyda: Sanırım eve gitme saatim geldi.

Şaka yapıyorsun?

Ceyda: Hayır.

Devam edelim. Sonra Ceyda okuldan çıkmış her zamanki bildiği yolu yürürken hOoOopP kaybolmuş. Başka ne beklenirdi ki bundan? Sonra geri eski yoluna dönmek için arkasını dönüp geldiği yerden gitmek yerine salaklık yapıp ilerlemeyi tercih etmiş ve karşısında çıkmaz sokak.

Ceyda: Kayboldum ya of. Tesadüfe bak telefonumun da sarjı yok.

*ses*

Ceyda: O ses de neydi öyle?

Korkarak arkasını dönünce ona bakan kediyi görmüş. Ne bekliyodunuz başka?

Ceyda: Nasıl kedi olur? Hani nerede beni kaçıracak mafyam?

Ya ben karakterlere sordum da kimse seni kaçırmak istemiyor.

Ceyda: Neden?

E onlar platin saçlı, mavi gözlü -yeşil de olabilir-, 140-150 arası minyonlardan hoşlanıyor.

Ceyda: Aman kalsın istemem onları zaten. E sen üretsene birini?

Doğru diyorsun neyse hikayeye devam. Ceyda tam ilerliyecekken karşısına bir insan çıkmış.

Ceyda: AAAAA

İnsan: Ne bağırıyorsun?

Ceyda: Öyle birden çıkılır mı ya!? korktum.

İnsan: HaHaHa! Benden herkes korkar.

Ceyda: Nedenmiş o?

İnsan: Çünkü benim Rise of Kingdoms da 100 milyon gücüm var.

Mafya yazıcağımı sandınız dimi nsbckdbcn

Ceyda: P-Peki benden ne istiyorsun?

İnsan: Seni kaçırıcam çünkü canım öyle istiyor.

Ceyda: Hayırrrrr istemiyorummm!!

İnsan Ceyda'yı kolundan sürüklemiş götürmüş falan filan boş yerler burası. Sonunda şehirden tamamen uzak kimsenin asla ama asla bilmediği -polislerin bile- bir dağ evine gelmişler.

İnsan: Artık benimle yaşıyacaksın!!

Ceyda: Peki ben nerede kalacağım?

İnsan: Bu odada kalacaksın.

Ceyda çok şaşırmış çünkü bu oda çok büyükmüş üstelik odada balkon, giyinme odası ve banyo da varmış.

Ceyda: Bu oda artık benim eminsin değil mi?

İnsan: Evet.

Ceyda:Ohaaa çok teşekkür ederimm!

İnsan: Bişey değil güzellik. Bu arada ben bir yere gideceğim yarın dönerim.

Et döner mi tavuk döner mi?

Ceyda-İnsan: offf!

Susun ve devam edin.

İnsan: Ve sakın kaçmaya çalışma. Gerçi zaten kapıda binlerce adam var kaçamazsın.

Ceyda: Tamam kaçmam.
Ceyda içinden: Böyle bir yeri bulmuşum birde kaçma diyor. Salağa bak sanki kaçmak isteyen var.

İnsan gidince Ceyda banyoya girmiş ve birde ne görsün! Küvet.

Ceyda: Ohaa küvet varr!!

Ceyda sanki hiç kaçırılmamış, kendi evindeymiş gibi gitmiş küvete girmiş. Mal işte neyse 1 gün sonra çıkmayı düşünüp ve küvetten çıkmış. Kapı sesinden insanın geldiğini anlayınca yanına gitmiş.

İnsan: AAAAAAAAA teyze nerden geldin evime?!?!?!??

Ceyda: Benim ya gerizekalı kaçırmıştın hani?????

İnsan: Vazgeçtim ben seni serbest bırakıyorum git evimden.

Ceyda: A-ama küvete n-

İnsan: Tamam ben senin evine yaptırırım. Sen yeter ki git.

Ceyda: Yaşasın! Ama beni kim bırakacak? Yolu bilmiyorum.

İnsan: Adamlarıma söylerim bırakırlar. Hadi görüşmemek üzere.

Ve bu hikayenin de sonuna geldik. Eğer canım sıkılırsa yine yazarım hikaye belki yani bilemiyorum artık canım isterse ki istemeyedebilir öyle bi şık da var ama ister tabiki neden istemesin. Ah be 1 sene önce ceyda ve maymunu yazmışım gözüm yaşardı artık mahmut KSJCJBDJDBD ay bir anda aklıma geldi dedi napıyosun bende dedim çat kapı gelinir mi dedi gelinir KDNFJDBBDJEBXJDB ay kafayı yeme noktasına geldim resmen evde yemek kalmamış JDBJDBSJBXHD tamam tamam bugünlük hayattan soğutan espiri yazmıyorum daha fazla ama şu günlük hayattan soğutan espiri yazabilirim KSBFJDBHDC tamam tamam yeter.

Not1: Mantık uyuşmazlığı fazlaydı o yüzden bi el atayım dedim yani ayak mı atsaydım?
Not2: Bu hikaye ilk olarak 6 Şubat 2022'de yazılmıştır. Bu sefer yorum da yok kanıt da yok.

Bitti bu kadar son noktayı da koyuyorum
                                     .











                                    :D


















                           -Son Nokta-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bence bakma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin