Okuyan herkesten yorumlarını bekliyorum.
Vefa'nın Ölümünden 2 Hafta Önce
**
ÇAĞRI
Bugün sanırım hayatımın en kötü günlerinden birini geçiriyordum. Babamın düğünündeydim.
ÇAĞRI : Bu düğün olmamalıydı ya! Engel olmam gerekiyordu.
EGE : Üff ergen triplerine girme biraz be! Azıcık mutlu ol.
ÇAĞRI : Mutlu mu olayım? Ya şu muhattap olduğumuz kişilere bakın! Benim bunların yanında ne işim var Allah aşkına!
BERK : Çağrı biraz gülümse diyoruz sadece! Somurtup duruyorsun.
CEMRE : Aynen babanın düğünü sonuçta.
ÇAĞRI : Babam hiç tanımadığım bir yabancıyla evleniyor! Annem evde perişan haldeyken ben babamın evlendiğine mutlu mu olayım?
EGE : Üvey kardeşin oluyor fena mı? Neydi adı? Ali! Tanıştın mı onunla?
ÇAĞRI : Hıı tanıştım. Gereksizin önde gideni!
Sinirle önümdeki bardakla oynamaya başladım. Aklıma hâlâ annemin ağlayışları geliyordu. Bu insanlar babamı nasıl kandırabilnişlerdi aklım alnıyordu.
Kimse görmeden cebimden çıkardığım tozu kendi bardağıma döküp içmiştim.
HAZAL : Ne koydun sen bardağına?
ÇAĞRI : Bir şey koymadım!
EGE : Kızım şeker değil o! Anlamazsın sen boşver.
Ege ile birbirimize bakıp sırıtmıştık. Hazal bozulmuş gibi somurtmuştu.
HAZAL : Ayy aman söylemezseniz söylemeyin!
Dans müziği çalmaya başladığında babam o Derya denen kadını elinden tutup dans etmeye başlamışlardı.
ÇAĞRI : Yok artık ya! Ben bunların mutluluk pozlarını izlemek zorunda değilim.
Bardağımı alıp sinirle bizimkilerin yanından kalkmıştım.
BERK : Nereye bro?
ÇAĞRI : Yalnız kalıcam!
Hızlı adımlarla oradan uzaklaşırken birinin bana sertçe çarpması ile elimdeki kola yere dökülmüştü.
ÇAĞRI : Hassiktirr yaa!! Önüne baksana oğlum!
Bana çarpan kişinin yüzüne baktığımda üzerine gri eşofman giymiş kıvırcık saçlı bir kızdı.
(Zeyno'nun üzerinde, dizinin ilk bölümünde partiye giderken giydiği gri eşofman var.)
ZEYNEP : Birden çıktın önüme görmedim. Pardon!
ÇAĞRI : Önüne bakmayı öğren o zaman!
ZEYNEP : Sen kime bağırıyorsun ya hayırdır?! Özür diledik işte ne uzatıyorsun?
Biz tartışırken kardeşim olacak o gereksiz yanımıza gelip beni sinirle ittirmişti.
ALİ : Bir daha Zeyno'ya bağırdığını görürsem seni kimse elimden alamaz!
ÇAĞRI : Ali zaten sinirliyim sana! Beni kışkırtma! Annenin düğününde dayak yemek istemezsin herhalde.
ZEYNEP : Sen kimi dövüyorsun ya? Bana bak seni iki kere söker takarım haa!
Kıza bakınca gülme krizi gelmişti. Bu haliyle beni tehtid etmesi komik gelmişti. Elimle onu ittirdim.
ÇAĞRI : Ya sen bi kenara geçsene! Hadii!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK ~ (TAMAMLANDI)
FanfictionTesadüfen yolları kesişen iki insan... Birbirlerinin yaralarını sarmayı başarabilecekler miydi?